کد خبر: 1052986
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
رییس هیات مدیره شرکت تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی مطرح کرد
رییس هیات مدیره شرکت تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی گفت: خدمات تعاونی برای همه رسانه ها و برای همه کارکنان آنها شامل اداری و غیراداری و خبرنگاران تعریف شده است.

زحمتکش عنوان کرد: شناسایی خلا خدمات رسانی در فضای رسانه استان ما را بر آن داشت که بستری برای بهره مندی از خدمات نهادهای مختلف ایجاد کنیم.

وی مهم ترین ویژگی این تعاونی را گسترش چتر حمایت آن بر تمامی کارکنان و شاغلان در رسانه ها دانست و افزود:همه اصحاب رسانه شامل خدمت رسانی ها در این تعاونی خواهند شد.

وی افزود: قالب شرکت تعاونی نیز این پتانسیل را ایجاد میکند که از ظرفیت همه رسانه ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فرآیند عضوگیری بسیار ساده در نظر گرفته شده است؛ افزود: ثبت نام الکترونیکی با حق عضویت مناسب از طریق سایت تعاونی امکان پذیر است.

به گفته وی، ترکیب هیات مدیره از همه رسانه ها در نظر گرفته شده است تا از پتانسیل و خرد جمعی بهره مند باشیم.

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی همچنین از تدوین اساسنامه جامع برای  این تعاونی خبر داد و گفت: ابعاد مختلف در اساسنامه در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: تلاش کردیم تا خدماتی را طراحی کنیم که عضو درجه یک و درجه دو نداشته باشیم و حتی موزعان روزنامه های استان نیز در چرخه ثبت نام حضور داشته و همه عضو درجه یک تعاونی باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خدمات در شان اصحاب رسانه خراسان رضوی بزودی از سوی این تعاونی ارائه شود.

 

راه اندازی تعاونی رسانه بستر فرهنگ سازی برای حوزه تعاون

 

عقیل مختاری، مدیر تعاون اداره کل تعاون رفاه و کار خراسان رضوی اظهار کرد: چالش اصلی فرهنگ سازی در حوزه تعاون است و اصحاب رسانه می توانند یاریگر این حوزه باشند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اصحاب رسانه به خانواده تعاون پیوستند، افزود: ایجاد تعاونی  منشا خیر و برکت برای شما و خانواده هایتان خواهد بود و با ورود اصحاب رسانه به حوزه تعاون، تحولی در حوزه فرهنگ سازی شکل خواهد گرفت.

مختاری گفت: فرهنگ سازی وظیفه یک سازمان نیست و این موضوع بین دستگاهی است و عزم جمعی را می طلبد.

به گفته وی؛ فعالیت تعاونی فعالیت اقتصادی است در کنار فعالیت دولتی و خصوصی که می توان از آن بهره برد اما با وجود اینکه شرکت های خوبی ایجاد شده اند چون کار فرهنگی در حوزه تعاون صورت نگرفته برخی با شکست روبرو شدند.

مختاری ادامه داد: شرکت های غیر تعاونی از جمله شرکت های سهامی، اساس تشکیلاتشان سرمایه محور است اما در شرکت های تعاونی، محور و مبنا انسان است و در آن سرمایه افراد اهمیت ندارد؛ اینجا افراد به تعداد سهام حق رای ندارند بلکه همه حق رای برابر دارند.

وی تاکید کرد: شرکت های تعاونی مبنای انسانی دارند و بستر فرهنگی در این حوزه بسیار دارای اهمیت است.

در پایان این مراسم لوح شرکت تعاونی اصحاب رسانه خراسان  رضوی از سوی مدیران و پیشکسوتان به عنوان یادبود امضا شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار