کد خبر: 1032052
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
فرمانده سپاه عاشورا گفت: جانفشانی پرستاران در جریان مبارزه با ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی تمامی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرد.

سردار عابدین خرم در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان های امام رضا (ع) و شهید محلاتی تبریز، افزود: پرستاران به پیروی از حضرت زینب (س) که با مجاهدت خود نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشت، در بحران اخیر کرونا خطر را به جان خریدند و ایستادند و ذره ای عقب ننشستند.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران با ایستادگی در بحران کرونا تبلیغات دشمنان را به خوبی خنثی کردند، اظهار داشت: دشمنان موضوع کرونا و نحوه مقابله ایران با آن را دستمایه ای برای فشارهای اقتصادی و سیاسی قرار دادند تا بلکه از این طریق به نظام اسلامی ضربه بزنند که با رشادت های مثال زدنی پرستاران و کادر درمانی ناکام ماندند.

سردار خرم ادامه داد: اگر امروز رهبر انقلاب پس از بارها تکریم کادر درمان کشور و ارج نهادن به تلاش آن ها، همچنان قدردان زحمات پرستاران است و از آن ها به عنوان فرشتگان رحمت الهی به بیماران یاد می کنند، نشان از این دارد که پرستاران در بحران کرونا از امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی اضافه کرد: پرستاران در بحران کرونا همچون شهدای دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا جان انسان ها را نجات دهند و این مهم ترین مولفه در مکتب الهی است، چون نجات جان یک انسان برابر با احیای جامعه بشری است.

سردار خرم با اشاره به اینکه پرستاری شغل پراسترس و هنر وفاداری به جامعه بشری است، گفت: اما با وجود خطر ابتلا شدن به بیماری که خطر مضاعفی است، این قشر در بحران کرونا آن را به جان خریده و در حقیقت در این میدان بود که سره از ناسره مشخص و تبلیغ دشمنان برای تحریف واقعیت ها خنثی شد.

وی گفت: کار ارزشمند و الهی پرستاران در جریان بحران کرونا برای همیشه تاریخ در ذهن مردم کشورمان ماندگار شد و با وجود تحریم ها و تبلیغات سوء دشمنان، این قشر با مجاهدت و جانفشانی خود علیرغم همه مشکلات صنفی که دارند، ایستادند و به مردم در خط مقدم این خطر، خدمت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر