کد خبر: 1031183
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: این استان به لحاظ حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در بین استان های کشور پیشتاز است و ما نیز از این نوع سرمایه گذاری حمایت می کنیم.

موسی خلیل اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر تعداد ۱۷ واحد صنعتی با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید آذربایجان شرقی بازگشته و در حال تولید است، برنامه راهبردی دستگاه قضایی را از بین بردن زمینه های رانت خواری، ویژه خواری و مبارزه با مظاهر فساد اعلام کرد.

وی اظهار داشت: یکی از واحدهای تولیدی احیا شده در آذربایجان شرقی مربوط به شرکت بلبرینگ سازی و کارخانه ماشین آلات صنعتی مجتمع تراکتورسازی تبریز است که به دلیل رعایت نشدن اهلیت افراد در زمان واگذاری دچار مشکل شده بودند، اما با تلاش های دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشته و در حال فعالیت هستند.

خلیل اللهی ادامه داد: در کنار مبارزه با فساد و رانت خواری، برنامه های دستگاه قضایی حمایت جدی و همه جانبه از واحدهای تولیدی و مشروع و مولد می باشد که وسیله اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم می کنند و در این راستا با هر گونه تعطیلی واحدها مخالفت می کنیم.

وی اضافه کرد: البته اقدامات و تلاش های دادگستری آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری مشروع و تولید ادامه خواهد داشت و این مساله تنها شعار نیست بلکه برنامه راهبردی ماست که رئیس قوه قضائیه ترسیم کرده اند و ما نیز مکلف به اجرای آن هستیم.

خلیل اللهی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از واحدهای مشکل دار، یادآوری کرد: گاهی اوقات خود فساد مشکلات بسیاری را در مسیر تولید ایجاد کرده و زمینه سرمایه گذاری مشروع در جامعه را از بین می برد که برای جلوگیری از این موضوع علاوه بر دستگاه قضائی سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی نیز باید با تمام توان وارد عرصه شوند.

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مشروع جوانانی که به دنبال اشتغال هستند وظیفه همه مسئولان است تا خواسته جوانان این مرز و بوم برای داشتن زندگی آبرومندانه محقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر