کد خبر: 1008519
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴ مُسکن است
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴ مُسکن است و نمی تواند مشکل گرانی کالاها را به‌صورت ریشه‌ای درمان کند.

سید علی موسوی، با انتقاد از افزایش قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت: در حال حاضر تورم، بیکاری و گرانی افسار گسیخته کالاها به اصلی‌ترین معضلات کشور تبدیل شده است، اگر چه نهادهای نظارتی مطرح می‌کنند که بر بازار نظارت داشته و با گرانفروشان برخورد می‌کنند اما تاثیر این نظارت بر قیمت کالاها قابل لمس نیست.

دولت و وزارت صمت به موضوع گرانی لوازم خانگی ورود کنند

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و وزارت صمت باید به موضوع گرانی لوازم خانگی ورود کرده و از افزایش افسار گسیخته آن جلوگیری کنند، افزود: مجلس یازدهم در تلاش است با دعوت از وزرا و مسوولان اجرایی به وضعیت بازار سامان داده و مشکلات موجود را برطرف کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره تاثیر اجرای طرح وزارت صمت مبنی‌بر ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 بر بازار، اضافه کرد: اگرچه ممکن است اجرای این طرح‌ها مُسکن باشد اما نمی‌تواند مشکلات را به‌صورت ریشه‌ای درمان کند، تنها راهکار کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی افسار گسیخته، رشد تیراژ تولید است زیرا با تحقق این امر عرضه افزایش می‌یابد.

جذب سرمایه‌گذار واحدهای تولیدی نیمه تعطیل را فعال می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل شده یا با تمام ظرفیت فعالیت نمی‌کنند که در صورت جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع کسب و کار می‌توان بسیاری از مشکلات موجود از قبیل گرانی را رفع کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر