کد خبر: 948445
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر دارد، گفت: امروز ایران در آستانه تبدیل‌شدن به یک قدرت جهانی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار حسین سلامی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاورد‌ها بزرگ دفاعی بوده که در سال‌های اخیر در مجموعه هوافضای ما ساخته شده است.
امروز توفیق بزرگی را پیدا کرده و در اینجا که سرزمین لاله‌ها، ستاره‌ها، سرزمین قهرمانی و موفقیت قهرمانان ایران و اسلام، سرزمین زلال اما خروشان و سرزمین اثبات وفاداری این ملت به اعتقادات و ارزش‌هاست، حضور پیدا کردم.

وی افزود: این نمایشگاه امروز در این نقطه نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما ادامه دارد و ما این راه را هرگز متوقف نمی‌کنیم‌.

وی افزود: تقریبا تمام این دستاورد‌های فنی کم‌نظیر و شاید در برخی حوزه‌ها بی‌نظیرند که در فضای تحریم به‌وجود آمده است؛ یعنی وقتی که نقطه اتکای ما از همه قدرت‌های بیرونی برداشته شد و به ظرفیت‌های درونی خودمان به اذن خداند تکیه کردیم، موفق شدیم سیستم‌های دفاعی پیشرفته‌ای را بسازیم که امروز بخشی از آن‌ها را امروز در اینجا می‌بینید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: روزگاری در همین نقطه ما با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع می‌کردیم، اما امروز به موشک‌های چند کیلومتر برد رسیده‌ایم که با دقت‌های بسیار بالا می‌توانند هر هدفی را با شعاع مورد نظر هدف قرار دهند. این نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما همچنان ادامه دارد و این راه متوقف نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان گفت: امروز تا از تمام سرزمین‌های اسلامی بیرونتان نکنیم دست از جهاد برنمی‌داریم. اسلام به حاکمیت و قدرت رسیده اما این تنها بخش کوچکی از قدرت ماست. به دشمنان‌‌مان می‌گوییم محاسبه کنید انتهای این قدرت کجاست؟

سردار سلامی با تاکید براینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب، اما توقف‌ناپذیر را درحال تجربه است، گفت: فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های حیاتی کشور، مکتب و جهان اسلام باید قوی باشند.

سردار سلامی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: من از برادرانم در نیروی هوافضای سپاه صمیمانه تشکر می‌کنم که بخشی از جذابیت‌های قدرت ایران و اسلام را به نمایش گذاشتند چرا که این قدرت متعلق به تمام اسلام است و ما به کار گیرنده آن هستیم و امیدوارم پیروزی‌های بیشتری را شاهد باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این دستاورد‌ها برای دفاع از آرمان‌های ملت و امنیت کشور است پس طبیعتاً هنگامی که مردم این واقعیت‌ها را روی زمین می‌بینند به این حقیقت باور می‌کنند که امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
ایران باید براحتی توطئه فرانسه .انگلیس و آلمان را نقش بر آب کند باید در حمایت از مردم مظلوم فرانسه بصیرانه عمل کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار