کد خبر: 945629
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال
در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی در تبریز، تراکتورسازی میزبان تیم استقلال تهران است. دیدروز در نخستین دیار هفته پرسپولیس با دو گل از سد استقلال اهواز گذشت و پدیده هم برابر صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین بازی امروز تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵/۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) پذیرای تیم استقلال تهران است. دو تیم که در رده چهارم و پنجم قرار دارند یک بازی ۶ امتیازی را پیش رو دارند. مربیان هر دو تیم خوب می‌دانند که امتیاز این بازی برای ماندن در کورس قهرمانی چقدر تاثیرگذار است. شاگردان شفر به دنبال این هستند تا با برتری مقابل حریف خود، جایگاه آن را نیز در جدول به تصاحب خود درآورند. برای تراکتور بازی امروز به نوعی جنبه انتقاام گیری دارد چرا که در بازی فت خود در تهران مغلوب استقلال شده بود. در بازی امروز برای استقلال، محمد دانشگر و فرشید باقری را به دلیل محرومیت نمی‌توانند به میدان بروند. همچنین احتمال نرسیدن وریا غفوری احتمال به دلیل مصدومیت به این بازی وجود دارد. درحال حاضر تراکتورسازی با ۳۰ امتیاز در رده چهارم و استقلال با ۲۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند. اشکان خورشیدی، قضاوت بازی امروز این دو تیم را بر عهده دارد.
در دومین دیدار شاگردان علی کریمی در سپید رود پذیرای تیم ماشین سازی هستند. این دیدار از ساعت ۱۶ به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز خواهد شد. علی کریمی خوب می‌داند که برای رهایی از وضعیت تیمش در انتهای جدول چقدر به این سه امتیاز حساس نیاز دارد پس با تمام قوا در سردار چنگل به میدان خواهد رفت. این تیم درحال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و حریفش در رده هشتمی قرار دارد. ماشین‌سازی این فرصت را دارد تا با پیروزی در رشت تا رتبه ششم جدول هم بالا بیاید. وحید کاظمی، قضاوت این بازی را بر عهده دارد.
در آخرین بازی امروز در تهران پیکان میزبان تیم فولاد سپاهان است. این بازی نیز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدا آغاز می‌شود. حسین فرکی هنوز نتوانسته نتایج خوبی در پیکان بگیرد و قطعا امروز کار سختی را مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد داشت. پیکان که در هشت بازی اخیر طعم پیروزی را نچشیده فعلا در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. پیکان که با ۲۰ گل خورده، یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ را دارد مقابل سپاهانی صف‌آرایی می‌کند که با ۳۱ گل زده، بهترین خط حمله را دارد. حسین زرگر، قضاوت بازی امروز را بر عهده دارد.
همچنین در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم شنبه نیز تیم‌های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند. یکشنبه نیز فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر اهواز از نفت مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد.
اما دیروز در نخستین دبدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را سیدجلال حسینی در دقیقه ۶۱ و علی علی‌پور در دقیقه ۸۸ وارد دروازه حریف کردند. پرسپولیس با این سه امتیاز به صورت موقت و با ۳۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شود.
پدیده و صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت تا پدیده با ۳۵ امتیاز هم‌چنان در جایگاه سوم جدول باقی بماند. دو تیم در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند، اما مهاجمان قدر این فرصت‌ها را ندانستند. صنعت نفت آبادان هم با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و به صورت موقت و با دو پله صعود به رده نهم رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار