کد خبر: 925717
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
عضو فراکسیون معلولان مجلس مطرح کرد
عضو فراکسیون معلولان مجلس، آغاز اجرای طرح جامع توان‌افزایی در ۶ استان کشور را اقدامی برای اجرای قانون حمایت از معلولان دانست.

معصومه آقاپورعلیشاهی، در مورد آغاز اجرای طرح جامع توان‌افزایی معلولان در 6 استان کشور، اظهار داشت: این طرح در پی تصویب قانونی دارای 24 ماده در صحن علنی مجلس اجرا شده که به صورت پایلوت در 6 استان کشور اجرا خواهد شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات طرح توان‌افزایی معلولان، ادامه داد: این توان‌افزایی در قالب اشتغال، ارائه تسهیلات وام کم‌بهره به معلولان و استفاده از ظرفیت معلولان در بنگاه‌های کوچک و متوسط و از همه مهم‌تر دیده شدن معلولان در فضای کسب و کار تحقق پیدا می‌کند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بیان تاثیر اجرای این طرح در بهبود وضعیت 13 هزار و 500 نفر از معلولان که تحت پوشش قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: بی‌تردید اجرای طرح جامع توان‌افزایی گامی در جهت رفع مشکل اشتغال و کسب درآمد معلولان و حضور آنها در بازار کسب و کار خواهد بود.

عضو فراکسیون معلولان مجلس شورای اسلامی، در مورد معیار انتخاب استان‌های تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان جنوبی و کرمان که این طرح در آنها به صورت پایلوت اجرا می‌شود، یادآورشد: شاخص‌های لازم برای تعیین 6 استانی که طرح جامع توان‌افزایی معلولان در آنها اجرا شده توسط سازمان بهزیستی مشخص شده است و اعتباراتی نیز برای تحقق آن در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر