کد خبر: 912857
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سخنگوي وزارت امور خارجه دولت اصلاحات نامه مشترك برخي اصلاح‌طلبان و اپوزيسيون خارج كشور به مسئولان عالي نظام براي مذاكره مستقيم با ترامپ را غيرقابل قبول خواند.

حميدرضا آصفي، سخنگوي وزارت امور خارجه دولت اصلاحات در گفت‌‌وگو با تسنيم با اشاره به نامه مشترك برخي اصلاح‌طلبان و اپوزيسيون خارج كشور به مسئولان عالي نظام براي مذاكره مستقيم با ترامپ گفت: بين امضاكنندگان اين نامه، فردي با عنوان آصفي نيز وجود دارد كه بنده ايشان را اصلاً نمي‌شناسم و به هيچ عنوان چنين نامه‌اي را نديده و امضا نكرده‌ام. وي با بيان اينكه درخواست‌ مذاكره مستقيم با ترامپ به هيچ‌ عنوان قابل قبول نيست، تصريح كرد: تجربيات ما مي‌گويد كه دولت امريكا به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست و اين شرايط براي ترامپ مضاعف است. آصفي با انتقاد از كساني كه تصور مي‌كنند مذاكره مستقيم با امريكا راهگشاست، تأكيد كرد: امريكايي‌ها با خروج از برجام ثابت كردند كه به هيچ توافقي پايبند نيستند؛ در همين توافقي كه با كره‌ شمالي داشتند نيز مي‌بينيم كه هنوز جوهر اين توافق خشك نشده، امريكايي‌ها قيد «اما» و «اگر» براي اين توافق آورده‌اند.
........................................................................................................................
نماينده ولي‌فقيه در سپاه:
اقتصاد با تكيه بر استكبار شكوفا نمي‌شود
نماينده ولي‌فقيه در سپاه با بيان اينكه تكيه بر استكبار اقتصاد ما را شكوفا نخواهد كرد، گفت: اگر چشم‌مان به دست امريكا و اروپا باشد، ديگر نبايد از خدا انتظار كمك داشت.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقي، با بيان اينكه جنگ استكبار جهاني با ايران بر سر انرژي هسته‌اي و موشك نيست، اظهار داشت: آنان با ايدئولوژي و دين و ايمان ملت ايران دشمني دارند. وي با بيان اينكه دشمن براي از بين بردن دين ما تلاش مي‌كند، خاطرنشان كرد: امروز تمام تلاش و توطئه دشمن براي از بين بردن روحيه انقلابي همچنين آمادگي و ايستادگي بر سر اصول انقلاب است؛ طبق فرموده مقام معظم رهبري تا ملت به اين انقلاب وفادار است، مشكلي براي انقلاب ايجاد نخواهد شد. حاجی صادقی با بيان اينكه تكيه بر استكبار و اروپا اقتصاد ما را شكوفا نخواهد كرد، افزود: اگر چشم‌مان به دست امريكا و اروپا باشد، ديگر نبايد از خدا انتظار كمك داشت. از اين رو عزت ما به احسنت گفتن استكبار نيست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار