کد خبر: 898326
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
فرمانده كل سپاه انقلاب اسلامي از اميد خسروي، بسيجي جانباز حادثه آشوب خيابان پاسداران عيادت كرد و دست اين بسيجي را بوسيد.
به گزارش سپاه نيوز، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در مصاحبه ‌اي با اشاره به اينكه عده‌اي با انواع سلاح و امكانات مختلف در نقطه‌اي از پايتخت قلعه‌اي براي خود بنا كرده بودند و با سستي‌ها و كاستي‌هايي كه در مراحل قبلي ايجاد شده بود فكر مي‌كردند مي‌توانند به قلدري خود ادامه دهند، گفت: با همت جوانان مؤمن، غيور و انقلابي و شهدايي كه در راه امنيت و مقابله با فتنه تقديم كرده‌ايم دشمنان به جايي نخواهند رسيد. وي تأكيد كرد: همه اين جانفشاني‌ها در دل صحنه‌هاي پرخطر براي حفظ انقلاب، اسلام و ايران عزيز ماست. 
سرلشكر جعفري با بيان اينكه امنيت بالاترين دستاورد نظام جمهوري اسلامي ايران است، گفت: همه اين امنيت را مديون غيرت و مردانگي جوانان كشورمان هستيم. 
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: مخالفان و دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران پي در پي درحال توطئه عليه كشورمان هستند و تجربه ثابت كرده است در همه فتنه‌ها، به خصوص از 20 سال پيش به بعد اغتشاش‌ها دلايل مختلفي داشته و معاندين با تعداد اندكي فرصت طلب در پي آشوب و به‌هم ريختگي كشور بودند. 
وي گفت: متأسفانه در اين ميان مخالفان نظام فرصت سازمان دهي، آموزش و دسترسي به فضاي مجازي بدون كنترل پيدا كردند كه اگر اين كنترل‌ها محكم بود و نيروهاي امنيتي و بسيجي دستشان اين طور بسته نبود و محدوديت نداشتند، اين شيطنت‌ها بسيار زودتر در نطفه خفه مي‌شد.  سرلشكر جعفري با بيان اينكه هر حادثه‌اي كه با برخورد قاطع جوانان غيور اين مرز و بوم روبه‌رو شد به سرعت پايان يافت، افزود: سال 78 دشمنان با زمينه‌هاي سياسي وارد معركه شدند كه با بصيرت مردم انقلابي نقشه آنها نقش بر آب شد و اين بار به بهانه نابساماني‌هاي اجتماعي و اقتصادي به دنبال اغتشاش و سوء استفاده بودند كه آن هم با حضور جدي مردم انقلابي و جانفشاني شهدايي مانند شهيد حداديان چه در فتنه دي ماه و چه در غائله خيابان پاسداران به جايي نرسيد اما بايد مردم بصير باشند و بدانند دشمن دست از كار نمي‌كشد و به سرعت و به هر بهانه‌اي براي ناامني ايران اسلامي زمينه سازي مي‌كند.  وي تأكيد كرد: بايد با اقدام بموقع و هوشمندانه جلوي همه زمينه‌هاي ناآرامي را گرفت و به راحتي مي‌توان زمينه‌ها را مديريت كرد و از بين برد.  فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: از بين بردن زمينه‌هاي سوء استفاده دشمنان وظيفه مسئولان و نهادهاي اجرايي كشور است و بايد در اين باره اقدامات جدي را عملي كنند. 
سردار سرلشكر جعفري در پايان با بيان اينكه بايد مردم غيور ايران اسلامي قدردان خون شهدا و ايثار جانبازان و خانواده‌هاي آنان باشند، گفت: اميد خسروي براي امنيت اين مرز و بوم تا مرز شهادت رفت و او از اين پس جزو ايثارگران عزيز ايران اسلامي است.  اميد خسروي نيمه شب اول اسفند امسال در اغتشاشات فرقه‌اي خيابان پاسداران توسط آشوبگران از ناحيه سر آسيب جدي ديد كه به بيمارستان منتقل شد و از همان لحظه اقدامات درماني روي وي آغاز شد.  اين بسيجي دلاور هفت روز در حالت كما بود كه روز گذشته به لطف خدا و كوشش پزشكان به هوش آمد و علايم حياتي وي هم اكنون ثبات لازم را دارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار