کد خبر: 896811
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
رقم ۹۴ درصدي تعرض جنسي در هاليوود شامل تمام مصاديق اين معضل بزرگ سينماي امريكاست.
به گزارش هاليوود ريپورتر، تحقيقات جديد نشان مي‌دهد 94 درصد زنان مشغول در سينماي هاليوود تجاوز و تعرض جنسي را تجربه كرده‌اند.
طبق تحقيقات «مركز تحقيقات ملي تجاوز جنسي» در همكاري با «ائتلاف خلاق» بيشترين مصاديق آزار و تجاوز جنسي شامل تجاوز، لمس و سخنان ركيك و جوك‌هاي سكسي در محل فعاليت‌هاي سينمايي در هاليوود بسيار شايع است و زنان از اين اوضاع بسيار آزرده‌خاطر بوده و احساس ناامني مي‌كنند.
در مصاحبه‌هايي كه طي اين تحقيق با زنان در هاليوود شده از مواردي همچون برهنه‌كردن‌هاي غيرضروري در صحنه فيلمبرداري، لمس ناخواسته و تحت شرايط اجبار، نشان دادن فيلم‌ها و عكس‌هاي پورن به صورت اجبار و صحبت‌هاي ركيك جنسي در حدود 75 درصد و تجاوز جنسي در حدود 35 درصد عنوان شده است.
در اين تحقيق همچنين به سن اين تجاوزها اشاره شده و زنان زير 30 سال بيشترين موارد آزار و تجاوز را داشته‌اند و زنان بالاتر از اين سن نيز بيشتر در اتاق هتل‌ها با استفاده از زور و پيشنهاد ارتقاي سطح كاري زنان آنها را مورد تجاوز كامل جنسي قرار داده‌اند.
تجاوزكنندگان هم در اين تحقيق لحاظ شده‌اند به اين ترتيب كه 29 درصد از آنها مديران كمپاني‌ها و كارگردانان و تهيه‌كنندگان، 24 درصد همبازي‌ها و همكاران و 20 درصد سوپروايزرها و مديران ارشد بوده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
اصلا این مطلب نوشتید؟ این جریان در سینمای جهان مطرح است. حتما آن 6 درصد هم زشت بودند!!!!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار