کد خبر: 892268
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
با وجود تعدد شبکه‌های اجتماعی و اساساً ذات فضای مجازی، از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که...
حسین قدیانی
با وجود تعدد شبکه‌های اجتماعی و اساساً ذات فضای مجازی، از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که به محض شروع مصاحبه زنده آقای روحانی، شاهد موجی از واکنش‌های لحظه‌به‌لحظه به این گفت‌وگو باشیم، لیکن عجب آنجاست که حرف و سخن و نقد و نظر درباره پرسش‌های مصاحبه‌کننده بسی فزون‌تر از پاسخ‌های مصاحبه‌شونده بود که شگفتا رئیس‌جمهور مملکت بود! حال برای آنکه بیشتر متوجه ابعاد ماجرا شوید، شما را ارجاع می‌دهم به متنی که سایت حامی رئیس‌جمهور یعنی «انتخاب‌» صبح روز مصاحبه نوشت با این دست‌فرمان که «چرا برای حامیان روحانی، سخنان او فاقد اهمیت است؟!» در همان آن و در شرایطی که هنوز چند ساعت تا گفت‌وگو زمان بود، جالب است که اقلاً دو روزنامه همسو با دولت هم همین خط «انتخاب‌» را جلو بردند و از غیر مهم بودن سخنان روحانی برای همه حتی رأی‌دهندگان به ایشان نوشتند! اما به‌راستی مشکل از کجاست؟! چرا حامیان رئیس قوه مجریه، قبل از مصاحبه، سخنان روحانی را بی‌ارزش می‌خوانند؟! و چرا در اینستاگرام و تلگرام و توئیتر، بعد از آغاز مصاحبه، از مجری بیشتر سخن گفته می‌شود تا رئیس دستگاه اجرا؟! یکی می‌گوید: 

«رشیدپور برای توضیحات روحانی، چند سؤال علی‌الظاهر چالشی طرح کرده بود»! دیگری می‌گوید: «رشیدپور نسبت به قبلی‌‌‌ها ولو در حد چند وجب، بهتر بود»! بعدی می‌گوید: «اصلاً و اساساً چرا رشیدپور؟! چرا مجری برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی در ایام رقابت انتخاباتی؟!» و یکی دیگر می‌گوید «رشیدپور مرزهای چاپلوسی را جابه‌جا کرد»! من البته در این متن مختصر، هیچ قضاوتی درباره مصاحبه‌کننده ندارم و سخنم همان‌طور که از مطلع نوشته برمی‌آید، چیز دیگری است؛ واقعاً چرا باید حتی میان هواداران روحانی، سخنان او‌ تا این حد بی‌اهمیت و فاقد اعتبار باشد؟! و آیا خود همین موضوع، فی‌نفسه بیانگر آن نیست که دیگر همگان، روحانی را خوب شناخته‌اند؟! کسی که به نفعش باشد، این نهاد و آن ارگان را می‌زند و نباشد، همان‌‌‌ها را مدح می‌کند! و کسی که وعده می‌دهد اما آن را به راحتی آب خوردن انکار می‌کند! و البته مجدداً همان وعده را تکرار می‌کند!

الغرض! نقد و نظر بیشتر روی پرسش‌های مجری تا پاسخ‌های رئیس قوه اجرا! و‌ اما چه چیزی برای رئیس یک دولت، بدتر از اینکه تقریباً هیچ‌کس حتی رأی‌دهندگانش، مهم ندانند سخنانش را؟! و هرگز، عملیاتی نخوانند وعده‌هایش را؟! آقای روحانی! شما با خودتان چه کرده‌اید که از سؤالات رشیدپور بیشتر حرف زده می‌شود تا جواب‌های شما؟! فتأمل!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
3
مصاحبه روحانی همان "تقریبا هیچ" سیف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
2
من اصلاح طلبم ولي اين نقد أيده ال بود
افرين
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
3
دقیقا واقعیتی تلخی است که مجری خوش بدرخشه در مقابل صحبت های رییس دولت.
اقای روحانی فکر میکند با این شوآف بازی ها و اطلاعات غلط به مردم همه جیز را در مملکت ارام و روی روال میبیند. اصلا نمیداند کرانی جیست؟ بیکاری جیست؟ دزدی و فساد جیست ؟ محیط زیست یعنی جه ، بافت فرسوده یعنی جه؟ فقط بطور اجمالی نامی از انها برد. با این توصیف اقای روحانی و کابینه اش قوه ای نیستند که بتوانند بار زمین مانده را بلند کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
اصلا جواب واضح و قطعی به سوالات طرح شده نداد آقای رئیس جمهور. تاسف آور است بسیار .
خساراتی که چنین مدیریتی وارد می کند به کشور چقدر می شود؟ هزینه های مادی و هزینه های فرصت را می گویم!!!!
وقتی دوران ایشون تموم شد چه کسی می خواهد بیاید این معضلات تشدید شده را مدیریت کند؟
ناشناس
|
France
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
1
رئیس جمهور حتی نمیتواند دوتا رقم آماری درست را حفظکند بجز شعارهای فریبا ! حرفی ندارد که بزند
برای من تعجب آور است که ایشان را برخی سخنور میشناسند بیشتر شعاریاست وبه وجنات ایشان نمیاید که بیش از دوسه ساعت در روز کاری انجام دهند....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار