کد خبر: 891578
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
مرد شيادي كه خودش را شاعر و استاد دانشگاه معرفي و از زنان جوان اخاذي مي‌كرد به دام افتاد.
چندي قبل زن جواني در شهرستان اهواز به اداره پليس رفت و از مرد شيادي به اتهام اخاذي ميليوني شكايت كرد. 
شاكي گفت: مدتي قبل با مردی آشنا شدم كه خودش را شاعر و استاد دانشگاه معرفي كرد. او با چرب‌زباني اعتماد مرا جلب كرد. ما با هم ارتباط پيامكي و تلفني داشتيم و كم كم بدون اينكه من متوجه شوم به عكس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي‌ام دست پيدا كرد. چند روز بعد او به من پيام داد و تهديد كرد عكس‌ها و پيام‌هايم را در اختيار خانواده‌ام قرار مي‌دهد. مرد شياد گفت چنانچه 80‌ميليون تومان به او پرداخت كنم عكس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي‌ام را در فضاي مجازي منتشر نمي‌كند. 
با طرح اين شكايت تيمي از مأموران پليس براي شناسايي متهم وارد عمل شدند. بررسي‌ها نشان داد متهم مرد هزار چهره‌اي است كه در پوشش شاعر، استاد دانشگاه، مأمور ناجا و مأمور امنيتي و عناوين ديگري از زنان جوان اخاذي مي‌كند. 
سرهنگ شاهين حسنوند، رئيس پليس فتا استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت: پس از تشكيل پرونده، پيگيري در خصوص آن به سرعت در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت و مأموران طي عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و پس از بازرسي مخفيگاهش، 200 دستگاه گوشي، مقادير زيادي طلا و جواهر اخاذي شده و تعداد زيادي تجهيزات رايانه‌اي ممنوعه و مشروبات الكلي كشف كردند. وي افزود: در ادامه مشخص شد تعداد قربانيان بيش از 10‌نفر بوده و متهم با شگرد جعل مدارك شناسايي و هويتي و سوء‌استفاده از مدارك جعلي، قربانيان خود را تحت عنوان مأمور ناجا و وزارت اطلاعات، استاد دانشگاه و شاعر و بسياري عناوين ديگر معرفي كرده و پس از دست يافتن به عكس و فيلم خصوصي آنها با تهديد انتشار در شبكه‌هاي اجتماعي اقدام به اخاذي مي‌كرده است. همچنين مشخص شد متهم به جرائم ديگري نظير سرقت گوشي، زورگيري و ارتباط نامشروع اعتراف كرده است.  تحقيقات از متهم ادامه دارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار