کد خبر: 884000
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
وزير ورزش و جوانان با اشاره به برگزاري جلسات مربوط به بودجه سال آينده از تداوم اختصاص وام ۱۰ ميليوني ازدواج به جوانان در سال آينده خبر داد.
سلطاني‌فر وزير ورزش و جوانان با اشاره به بعد فرهنگي و معنوي حوزه ازدواج گفت: رويكرد اين وزارتخانه استفاده از ظرفيت دفاتر مشاوره ازدواج در اين حوزه است. در طول يك سال گذشته تعداد دفاتر مشاوره ازدواج به بيش از ۱۰ برابر افزايش يافته است.
وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه دولت به باور جديدي در به‌كارگيري زنان و جوانان در عرصه‌هاي مديريتي و اجرايي كشور رسيده است، اظهار كرد: همزمان با آغاز كار دولت بسياري از مديران دولت يازدهم اين پيشنهاد را با رئيس‌جمهور مطرح كردند كه وي وزيران جوان‌تري را به جاي آنان منصوب كند و آنها نيز به عنوان مشاور تجربيات‌شان را انتقال دهند.
سلطاني‌فر با تأكيد بر اينكه جوانان موتور محركه و محور توسعه كشور هستند، افزود: هر چه از ظرفيت جوانان و فرصت طلايي حضور آنان بيشتر استفاده شود زودتر به اهداف توسعه دست خواهيم يافت. با قوانيني كه توسط مجلس به تصويب رسيده در سه سال آينده شاهد انتقال قدرت به جوانان خواهيم بود.
سلطاني‌فر يكي از محوري‌ترين شاخص‌هاي ارزيابي مديران حوزه ورزش و جوانان كشور را تعامل، حمايت و پشتيباني از امور جوانان و سمن‌ها اعلام كرد و گفت: در انتصاب مديران كل استان‌ها اين رويكرد در پيش گرفته شده به طوري كه تعدادي از مديران اين حوزه زير ۴۰ سال سن دارند. اين اصل قرار است در انتصابات بعدي نيز رعايت شود.
وي با اشاره به لايحه دولت براي تفكيك ساختار سه وزارتخانه صنعت و معدن، راه و شهرسازي و ورزش و جوانان تصريح كرد: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان فعاليت‌هاي خود را متوقف نكرده و تابع نظرات مراجع قانونگذاري و مجلس خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار