کد خبر: 877570
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان :
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: بخشنامه بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به کلیه ادارات امور مالیاتی در سطح استان اصفهان ابلاغ ‌شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره‌ کل امور مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان ، اظهار داشت: بخشنامه بخشودگی 100 درصد جرائم مالیاتی به کلیه ادارات امور مالیاتی در سطح استان اصفهان ابلاغ ‌شده است.

مراد امیری با اشاره به تکالیف و مقررات جدیدی که از طرف مجلس شورای اسلامی در قالب قوانین مالیاتی به سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ می‌شود، بیان کرد: قوانین جدید بعضاً تکالیفی را برای مؤدیان به وجود آورده است که در این زمینه لازم است مؤدیان در راستای عدالت مالیاتی و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی نسبت به انجام تکالیف قانونی اقدام کنند.

وی با اشاره به جایگاه قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در شفاف‌سازی معاملات گفت: برخی از فعالان اقتصادی مخالف شفاف‌سازی هستند و امیدواریم با فعال‌سازی کامل سامانه‌های یکپارچه مالیاتی وصول مالیات با عدالت بیشتری انجام شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مالیاتی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به‌ ویژه تحقق کامل مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: برنامه‌های اداره کل امور مالیاتی به‌ ویژه در حوزه وصول درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده و واریز 3 درصد به‌ حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی همشهریان و هم استانی‌ها است.

وی افزود: بر این اساس درآمدهای مالیاتی می‌تواند به‌ عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی به توزیع مناسب ثروت در کشور و ارائه خدمات با کیفیت و عادلانه‌تر و همچنین ارتقای سطح عمومی کیفیت زندگی هم‌وطنان و همشهریان کند.

امیری همچنین با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی مالیاتی خاطرنشان کرد: امید است این اداره کل با تعامل با شهرداری اصفهان انتظارات مردم را پیگیری و محقق کند تا شهروندانی که همیشه همراه و همیار دولت و شهر خود بوده‌اند، شهری در خور مشارکت خود داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار