کد خبر: 849537
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
سخنگوي دولت با بيان اينكه آقاي جهانگيري به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده و هيچ يك از جريان‌ها وي را به عنوان كانديداي اصلي‌شان معرفي نكرده‌اند، بار ديگر بر پوششي بودن وي تأكيد كرد.
به گزارش ايرنا، محمد باقر نوبخت ديروز در نشست خبري در پاسخ به سوالي درباره احتمال كناره‌گيري حسن روحاني به نفع اسحاق جهانگيري در انتخابات رياست جمهوري نيز گفت: تا كنون هيچ تصميمي گرفته نشده است، آقاي جهانگيري همچون روز اول با انگيزه حضور دارد و برنامه‌هاي دولت آقاي روحاني را بيان مي‌كند؛ همچنين از عملكردهاي كابينه يازدهم صحبت مي‌كند. نوبخت ادامه داد: نامزد واحد همه جريان‌هاي سياسي اصلاحات و اعتدال، آقاي روحاني است.
 البته يك شخصيت برجسته و مدير تواناي اصلاح‌طلب همچون آقاي جهانگيري در اين عرصه آمده است اما هيچ يك از اين جريان‌ها وي را به عنوان كانديداي اصلي شان معرفي نكرده‌اند. سخنگوي دولت گفت: يك فرد مي‌تواند به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شود. به هر حال اميدوارم مردم در مشاركت حداكثري لايق‌ ترين فرد را براي رياست بر قوه مجريه انتخاب كنند. اظهارات نوبخت در حالي است كه اسحاق جهانگيري در نخستين مناظره تلويزيوني خود را به عنوان نامزد اصلاح طلبان معرفي كرد.
 
نوبخت همچنين درباره گفته سخنگوي قوه قضائيه مبني بر كشف كالاي قاچاق متعلق به وابستگان يكي از وزرا گفت: همانطور كه در قوه قضائيه مطرح است، دولت هم انتظار پيگيري دارد و قطعا بايد به مردم نتيجه بررسي‌ها اعلام شود، دولت از هرگونه شفاف‌سازي استقبال مي‌كند. وي در بخش ديگري از سخنان خود در واكنش به مواضع برخي نامزدهاي انتخابات گفت: وضع آنچنان كه گفته مي‌شود سياه نيست ولي مي‌دانيم كه وضع موجود، وضع ايده آل و مطلوب هم نيست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
باز هم دروغی دیگر در کارنامه دولت یازدهم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار