کد خبر: 689181
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری سمنان خواستار شد:
سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری سمنان گفت: بانک اطلاعاتی تمام ‌کارکنان دولت در استان سمنان باید با تلاش دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

زینب کرکه‌آبادی در نشست بررسی مشکلات دستگاه‌‌های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: از مهم‌ترین وظایف اداره کل آموزش و پژوهش استانداری سمنان در بخش آموزش، اجرای بایدها، خط‌مشی‌ها، تنظیم برنامه سالانه، برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارزیابی این دوره‌هاست.

وی تصریح کرد: از وظایف حوزه پژوهش نیز می‌توان به شناسایی سوژه‌‌های جدید و معرفی آنها، نیازسنجی و تهیه آمار برای بهبود کار و ایجاد دوره‌‌های آموزشی اشاره کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری سمنان افزود: برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی، آموزش سبک زندگی مد نظر رهبری و مدیریت مصرف هزینه از اموری است که باید به آنها توجه شود.

کرکه‌آبادی افزود: مشکلات زیادی در بخش‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد که می‌توان به نبود برنامه‌ای جامع که برای دستیابی به هدف کمکی انجام دهد، اشاره داشت.

وی تصریح کرد: در بخش نیازسنجی، نیازها باید در استان سمنان مشخص شود؛ زیرا نیازسنجی مبنای آموزش است.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری سمنان گفت: امروز نیاز به بانک اطلاعاتی تمام ‌کارکنان دولت در استان سمنان که موجب تکمیل اطلاعات استانداری سمنان خواهد شد، بیش از پیش احساس می‌شود.

کرکه‌آبادی بیان کرد: تدوین تقویم آموزشی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، احیای رابطه بین مسئولان و رابطان ادارات، لزوم توسعه شبکه‌‌های مجازی، مستندسازی تجربیات مدیران موفق و تشکیل اتاق فکر و هسته فکری از اموری است که در برهه کنونی باید به آن توجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار