کد خبر: 889946
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
مرد برنج فروش كه متهم است در تصادفي ساختگي يكي از طلبكارانش را به قتل رسانده، در جلسه محاكمه كه روز گذشته برگزار شد با انكار جرمش حادثه را شرح داد.
به گزارش خبرنگار ما، يكم بهمن‌ماه سال 95، مأموران پليس پايتخت از مرگ مشكوك مرد 30‌ساله‌اي به نام فرزين در خيابان سراج باخبر و راهي محل شدند. شواهد نشان مي‌داد مرد جوان بر اثر سانحه تصادف فوت كرده است. با انتقال جسد به پزشكي قانوني، يكي از دوستان فرزين كه در لحظه تصادف حضور داشت به مأموران گفت: «ساعتي قبل همراه فرزين با يكي از دوستانمان به نام حسام به خاطر اختلاف حسابي كه داشتيم درگير شديم. بعد از درگيري، حسام عمدي با خودروي‌اش از روي فرزين عبور كرد و رفت.‌»

با اين توضيحات كارآگاهان بعد از بررسي دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه حسام 40‌ساله را بازداشت كردند، اما او جرمش را انكار كرد و در توضيح به مأموران گفت: «در كار خريد و فروش برنج بودم. آخرين بار به يكي از دوستانم به نام علي بار برنجي فروختم كه او بعد از چند روز تماس گرفت و گفت برنج‌ها نامرغوب بوده است. قبول كردم و رفتم بارم را پس گرفتم، اما مبلغ 2ميليون و 900‌هزارتوماني كه بابت برنج‌ها گرفته بودم را پس ندادم. از فرزين هم برنج‌ها را گرفتم و مبلغ 900‌هزار تومان به او بدهكار شدم.‌»

متهم در خصوص روز حادثه گفت: «مدتي گذشت تا اينكه علي تماس گرفت و خواست به ديدنش بروم. وقتي سر قرار رفتم فهميدم بهانه بوده و چند نفري به من حمله كردند و سوئيچ ماشينم را برداشتند. براي فرار از درگيري پشت فرمان وانت نشستم و با سوئيچ يدكي كه داشتم ماشين را روشن كردم و حركت كردم. باور كنيد تصادف عمدي نبود و من به فرهاد نزدم.‌»

با انكارهاي متهم اما بنا به شواهد و قرائن موجود كيفرخواست عليه وي صادر و پرونده به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده‌شد.

به اين ترتيب متهم صبح ديروز مقابل هيئت قضايي قرار گرفت و بعد از قرائت كيفرخواست از سوي نماينده دادستان، اولياي‌دم درخواست قصاص كردند.

سپس متهم در جايگاه ايستاد و بار ديگر جرمش را انكار كرد و ماجرا را شرح داد. او در آخرين دفاعش گفت: «باور كنيد به خاطر مشكلاتي كه داشتم، نمي‌توانستم مبلغي كه به دوستانم بدهكار بودم را بپردازم. مادرم بيماري سرطان داشت و با وجود چند فرزند هزينه درمان او برايم سخت بود. من از آنها مهلت خواستم اما آنها قبول نكردند.‌» او در پايان گفت: «آن روز به خاطر اينكه از آن درگيري فرار كنم سوار ماشينم شدم و حركت كردم، اما باور كنيد حتي متوجه نشدم كه چرخ‌هاي وانت از روي فرزين عبور كرد. قصد كشتن او را نداشتم و مرگ او يك اتفاق بود.‌»

در ادامه رياست دادگاه از علي به عنوان شاهد ماجرا خواست تا در جايگاه قرار بگيرد. او در شرح ماجرا گفت: «من و فرزين از قبل نقشه‌اي نداشتيم و آن روز اتفاقي حسام را در خيابان ديديم. وقتي با او روبه‌رو شديم از طلبمان صحبت كرديم و خواستم آنرا برگرداند كه همين باعث درگيري شد. آنجا بود كه فرزين مقابل چشم من و ساير دوستان با ماشين از روي فرزين عبور كرد و رفت.‌»

در پايان هيئت قضايي وارد شور شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار