کد خبر: 881995
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) به بهره‌برداری از سیبل هوشمند در البرز برای نخستین‌بار در کشور اشاره کرد و متذکر شد: این وسیله به دستور سپاه قدس در دستور کار ناحیه امام حسین (ع) قرار گرفته و توسط جوانان نخبه ساخته‌ شده است.

احسان خورشیدی در نشست خبری که در کافه کتاب صالحین برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: با توجه به آغاز هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی در این راستا در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه سعی داریم برنامه‌های مسجدمحور برگزار کنیم، افزود: در راستای ایجاد فرهنگ پیشرو در کافه کتاب صالحین، اقداماتی انجام‌ شده است که به یک پاتوق برای نیروهای انقلابی، کتاب‌خوان و فرهنگی تبدیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به راه‌اندازی مرز رشد و خلاقیت در هفته بسیج در البرز، تصریح کرد: در زمینه‌های علمی اقدامات فراوانی انجام‌ شده و در راستای فرهنگ پیشرو به انجام رسیده است که در هفته نخست آذرماه این سری برنامه‌ها ارائه می‌شود.

خورشیدی از اجرای برنامه پیاده‌روی در روز سوم آذرماه خبر داد و مطرح کرد: برگزاری میزهای خدمت در مسیر پیاده‌روی برای اقشار مردم انجام‌ شده است و سعی داریم تعامل میان مردم و بسیج برگزار شود.

به گفته وی، 250 هزار دعوت‌نامه از ناحیه امام حسین (ع) برای مردم ارسال‌ شده است تا در پیاده‌روی حضور یابند؛ جوایز نفیسی همچون 110 دوچرخه و غیره در نظر گرفته است و مسیر پیاده‌روی از میدان والفجر تا میدان جمهوری ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه برنامه‌ای به‌ عنوان «محل مهربانی» توسط حوزه 113 عمار یاسر، راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز در راستای اجرای خدمات از جمله پزشکی، ایجاد رابطه میان مسؤولان و مردم، ورزشی و ... انجام خواهد شد.

خورشیدی یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از هفته بسیج دانش‌آموزی تاکنون ادامه‌دار بوده است که سعی داریم این روند با محوریت علمی پژوهشی ادامه پیدا کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در مناطق کم‌بضاعت، همچون اسلام‌آباد مینی‌بوس سلامت در درب مساجد مستقر خواهد شد که پیش از استقرار این مجموعه اعلام خواهد شد و ارائه خدمات پزشکی خواهند داشت.

وی با اشاره به‌ پنجم آذرماه افزود: در این روز برنامه‌ای در مصلی با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه نشست «آزاداندیشی بی‌تعارف» در سطح دانشگاه‌ها انجام می‌شود، اظهار داشت: سعی داریم رفع دغدغه نسل جوان انجام شود.

این مسؤول در ادامه به بهره‌برداری از سیبل هوشمند در البرز برای نخستین‌بار در کشور اشاره کرد و متذکر شد: این وسیله به دستور سپاه قدس در دستور کار ناحیه امام حسین (ع) قرار گرفته و توسط جوانان نخبه ساخته‌ شده است؛ این مهم به ثبت ملی رسیده است و پس از بهره‌برداری به تولید انبوه نیز می‌رسد.

به گفته خورشیدی، سیبل هوشمند امکاناتی پیشرفته است، برای افرادی که در حوزه تیراندازی به‌ صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اولین حوزه فضای مجازی کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: سعی داریم با ایجاد گفتمان برنامه‌ها اجرا شود؛ توسط نیروهای سایبری، نیروهای بسیجی را به جنگ فضای مجازی اعزام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در پایان با بیان اینکه تمامی حوزه‌ها به پهنای باند شباب مجهز شده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از بهره‌برداری از این مجموعه، ارتباط حوزه‌ها باهم به‌ صورت مجازی انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار