کد خبر: 959976
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
مردی که از یکسال قبل دوستش را در پارک بهزادی تهران به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌بود، سرانجام بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، پارک‌ها و مراکز تفریحی عمدتاً به محلی امن برای ساختارشکنان جامعه تبدیل شده‌است. هر چند پلیس طرح امن‌سازی این مراکز را اجرا کرده است، اما رسیدن خبر‌های ناگوار از این محل‌ها حکایت از ناامن بودن آن دارد به طوری که پیوسته پرونده‌های قتل در آن تشکیل می‌شود. یکی از این پرونده‌ها ۲۸‌شهریور‌سال گذشته تشکیل شد. آن روز به مأموران کلانتری ۱۴۴‌جوادیه تهرانپارس خبر رسید حادثه‌ای خونین در پارک بهزادی رقم خورده است. با حضور مأموران مشخص شد که مردی ۲۲‌ساله که تبعه افغان است با اصابت ضربات چاقو از ناحیه سر و گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. همچنین مشخص شد که عامل حادثه مردی ۲۴‌ساله است که از محل متواری شده است. در حالی که تحقیقات برای بازداشت متهم در جریان بود، هفت روز بعد از حادثه از بیمارستان خبر رسید که مرد مجروح به علت شدت جراحت فوت شده است، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و بازپرس به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات میدانی موفق شدند، مخفیگاه متهم ۲۴‌ساله را در تهرانپارس شناسایی و چند روز قبل او را بازداشت کنند.
متهم در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد و گفت که نقشی در ارتکاب جنایت ندارد. متهم، اما سرانجام به جرمش اعتراف کرد و گفت: مقتول از دوستانم بود و روز حادثه همراه او و دو نفر دیگر از دوستانم در پارک تفریح می‌کردیم که بر سر موضوعی پیش پا افتاده با هم دعوایمان شد و زمانی که مشاجره‌ما بالا گرفت من دست به چاقو بردم و دو ضربه به سر و گردنش زدم. وقتی مجروح شد و روی زمین افتاد، ترسیدم و از آنجا فرار کردم که بازداشت شدم.
سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران گفت: تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار