کد خبر: 959294
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی تنیس روی میز
تیم ملی تنیس روی میز در حالی از فردا به اردو می‌رود که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شرکت کند. نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان ترکیب تیم ملی برای حضور در این دو رویداد مشخص شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت: وگو با "جوان آنلاین" درباره اولین اردوی ملی پوشان گفت: طبق برنامه قرار است تمرینات آماده سازی این بازیکنان از ۴ تیرماه آغاز شود و با برگزاری اردو‌های داخلی و حضور در میادین تدارکاتی، به صورت مستمر تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن رقابت‌های انتخابی المپیک پیگیری شود. البته امکان دارد به خاطر امین احمدیان و در اختیار داشتن این بازیکن با چند روز تاخیر وارد اردو شویم. احمدیان همزمان در اردوی تیم جوانان هم حضور دارد. این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود که در دوره پیش عنوان سوم آن را به دست آورد.
لطف الله نسبی: برنامه اجرا شود، نتیجه گیری ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک زیاد استوی افزود: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران پیش از اعزام به محل برگزاری این رقابت‌ها در هشت مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کند. برنامه‌های تمرینی تیم ملی تنیس روی میز تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی که در قالب اردوی داخلی یا حضور در میادین بین المللی پیگیری می‌شود، طبق برنامه قرار است چند اردوی داخلی و خارجی که مجموعا به ۸ اردو می‌سد ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی آماده کنند. مسابقات چلنج پلاس کره شمالی، مسابقات ورلد تور بلغارستان، مسابقات ورلد تور جمهوری چک از جمله مسابقات خارجی است که انشاله قرار است تا ۲۴ شهریور که مسابقات آسیایی اندونزی برگزار شود.
لطف الله نسبی درباره برنامه پیش از انتخابی المپیک هم اظهار داشت: بعد از پایان کار ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، باید آماده شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک شوند که ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می‌شود. تا پیش از این اعزام نیز تیم ملی تنیس روی میز در ۱۱ مرحله اردو که شامل ۳ مرحله اردوی داخلی و ۴ اعزام بین المللی می‌شوند، شرکت می‌کنند مسابقات ورلد تور پلاتینیوم آلمان، مسابقات چلنج لهستان، مسابقات ورلد تور پلاتینیوم اتریش، مسابقات چلنج ترکیه و چند اردوی داخلی از جمله برنامه ریزی‌هایی است که ملی پوشان تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک – پرتغال پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه امیدوارم تمام اعزام‌ها انجام شود خاطر نشان کرد: برنامه کلی بر اساس تقویم فدراسیون جهانی و رویداد‌هایی که برگزاری آن‌ها مصوب شده، پیشنهاد شده است و از دست ما خارج است. تمام برنامه‌ها بر اساس زمان مسابقات و کشور میزبان در برنامه قرار داده شده است. سعی داریم اعزام‌های مان به این صورت باشد که بتوانیم بعد از اتمام یک مسابقه از همانجا به محل برگزاری رویداد دیگر برویم. با توجه به شرایط مالی، اعزام‌های اینچنینی با صرفه‌تر است. برای ما همه مسابقات مهم است که در آن شرکت کنیم. به خاطر اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک و لزوم نتیجه گیری در آنها، داشتن اردو‌ها و اعزام‌هایی در این سطح نیاز است. امیدوارم شرایط مالی این اجازه را بدهد که تمام آن‌ها را اجرا کنیم.
وی افزود: سطح مسابقات پلاتینیوم خیلی بالا است، به همین دلیل احتمالاً در این رقابت‌ها فقط از حضور نوشاد و نیما عالمیان استفاده می‌کنیم. در صورتیکه تمام برنامه پیشنهادی به صورت کامل اجرا شود، احتمال نتیجه گیری ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک خیلی بالا خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار