کد خبر: 958435
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
جنایتکار شیشه‌ای که پسر خردسال را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود در زندان رجایی‌شهر اعدام شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ۲۸‌بهمن‌سال‌۹۱ بود که مأموران کلانتری‌۱۵۱ یافت‌آباد با تماس تلفنی کارکنان بیمارستانی در جنوب تهران از مرگ مشکوک پسر خردسالی با خبر و راهی محل شدند.
مأموران کلانتری در بیمارستان با جسد پسر بچه چهارساله‌ای به نام آتیلا روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی فوت کرده‌بود. در نخستین تحقیقات مأموران از زن و مردی که آتیلا را به بیمارستان منتقل کرده‌بودند، تحقیق کردند.
زن میانسال گفت: آتیلا، فرزند یکی از دوستان پسرم است. پسرم کامران نام دارد که حدود دو هفته پیش آتیلا را به خانه آورد. او گفت: پدر و مادر آتیلا از دوستانش هستند و مدتی است با هم اختلاف دارند به همین خاطر دوستم پسر خردسالش را به من سپرد و از من خواست از او مراقبت کنم تا اختلافش را با همسرش حل کند. ما اصرار کردیم آتیلا را به خانواده‌اش برگرداند، اما کامران قبول نکرد تا اینکه ساعتی قبل آتیلا را در حالی که بی‌هوش بود به خانه آورد و از ما خواست او را به بیمارستان منتقل کنیم.
سپس مأموران کامران را برای تحقیق بازداشت کردند. متهم ابتدا منکر جرم خود شد و مدعی شد که قصد قتل نداشته است و در اثر عصبانیت ضربه‌ای به سر آتیلا زده است که باعث مرگ او می‌شود. مأموران در قسمت دیگر از تحقیقات از مادر آتیلا هم تحقیق کردند. وی گفت: چند سال قبل با مردی به نام حسام ارتباط دوستانه برقرار کردم که مدتی بعد به طور ناخواسته باردار شدم و آتیلا به دنیا آمد. به همین خاطر نتوانستم برای او شناسنامه بگیرم تا اینکه آتیلا چهار‌ساله شد و من با مردی به نام امیر ازدواج موقت کردم و آتیلا را به حسام سپردم. در این مدت از آتیلا خبری نداشتم که چند روز قبل متوجه شدم او به قتل رسیده است.
حسام هم در بازجویی‌ها گفت: دوهفته قبل از حادثه کامران که از دوستانم بود به سراغ من آمد و گفت که بهنوش از او خواسته تا آتیلا را پیش او ببرد و من هم آتیلا را تحویل او دادم و از او خبری نداشتم تا اینکه فهمیدم به قتل رسیده است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت پزشکی قانونی اعلام کرد آتیلا قبل از مرگ مورد آزار قرار گرفته و سپس با فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است. بدین ترتیب مأموران این بار متهم را مورد بازجویی فنی قرار دادند.
وی در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل آتیلا گفت: روز حادثه شیشه مصرف کرده بودم و همراه آتیلا در حال برگشت از شهریار بودم که در نزدیکی شهرک دریا در اتوبان آزادگان متوجه شدم آتیلا خرابکاری کرده و صندلی ماشین را کثیف کرده است. در حالی که در توهم شیشه بودم او را کتک زدم و سپس گردنش را گرفتم تا صدای گریه‌اش قطع شود که فوت کرد. پس از این بلافاصله آتیلا را به خانه مادرم بردم و از او خواستم آتیلا را به بیمارستان ببرند. وی درباره آزار و اذیت آتیلا هم گفت: چیزی به خاطر ندارم و احتمال می‌دهم بعد از مصرف مواد مخدر این کار را کرده باشم.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. از آنجایی که آتیلا متولد شده یک رابطه نامشروع بود دادستان برای عامل جنایت درخواست قصاص کرد. در ادامه هیئت قضایی پس از شنیدن اظهارات متهم و وکیل مدافعش وی را به اتهام قتل به قصاص و به اتهام تعرض به طفل به اعدام محکوم کردند.
رای دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه پس از سیر مراحل قانونی اجرای حکم و گرفتن استیذان از مقام قضایی صبح روز چهارشنبه ۲۲‌خردادماه متهم در زندان رجایی‌شهر اعدام شد. بدین ترتیب پرونده کامران پس از گذشت هفت‌سال از حادثه بسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار