کد خبر: 956151
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
اختلاف مالی دو برادر به قتل یکی از آن‌ها در شرق تهران منجر شد. متهم پس از درگیری با اظهار پشیمانی به قتل برادرش اعتراف کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، اختلافات مالی بین دو یا چند نفر که گاهی هم بین بستگان درجه یک رخ می‌دهد، اگر از راه قانونی یا با میانجیگری بزرگان حل نشود گاهی با حادثه‌های خونینی پایان می‌یابد که با پول هم قابل حل نیست. درگیری خونین دو برادر که به خاطر اختلاف مالی به مرگ یکی از آن‌ها تمام شده‌بود، پرونده تازه‌ای است که روی میز مأموران پلیس قرار گرفته است. این حادثه خونین را ساعت‌۲۰:۳۰ شامگاه دوشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه شهروندی تلفنی به مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو خبر داد. مأموران در محل حادثه که بنگاه املاکی حوالی فلکه‌دوم نیروی هوایی بود، دریافتند لحظاتی قبل داخل مشاور املاکی بین دو مرد درگیری رخ داده‌است که در جریان آن یکی از آن‌ها به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
یکی از شاهدان عینی گفت: این درگیری بین دو برادر داخل مشاوره‌املاکی‌شان رخ داد. ما بیرون از مغازه بودیم که دیدیم آن‌ها یکدیگر را کتک می‌زنند که ناگهان یکی از آن‌ها با چاقو دیگری را هدف قرار داد به طوریکه همه مغازه را خون فرا گرفت. پس از این حادثه بلافاصله با اداره پلیس و اورژانس تماس گرفتیم که مرد زخمی را به بیمارستان بعثت منتقل کردند.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران راهی بیمارستان شدند که حدود ساعت‌۲۲ شب دریافتند مرد زخمی بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر قتل مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند. تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۴۵‌ساله‌ای به نام فیروز روبه‌رو شدند که با هفت‌ضربه چاقو به قتل رسیده بود. همچنین مشخص شد قاتل ۳۷‌ساله برادر کوچکتر او به نام ایرج است که مأموران پس از حادثه او را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرده‌اند. مأموران در نخستین گام برای بررسی حادثه فیلم دوربین مداربسته را بررسی کردند که مشخص شد دقایقی قبل از حادثه مقتول وارد بنگاه می‌شود و با برادر کوچکتر خود که داخل بنگاه تنها بوده شروع به مشاجره لفظی می‌کند تا اینکه درگیری آن‌ها بالا می‌گیرد و لحظاتی بعد هر دو برادر با مشت و لگد به جان هم می‌افتند. در حالی که دو برادر یکدیگر را کتک می‌زنند برادر کوچکتر چاقویی که از قبل روی میز بوده بر می‌دارد و با آن تعدادی ضربه به بدن برادر بزرگترش می‌زند. پس از این مأموران به سراغ متهم رفتند و از وی تحقیق کردند. قاتل با اظهار پشیمانی به قتل برادرش اعتراف کرد.
وی گفت: من در مشاور املاکی برادر بزرگترمان کار می‌کنم. مدتی قبل همراه مقتول وامی از بانک گرفتیم و قرار بود با آن کاسبی کنیم. قسط‌های وام و سود آن خیلی زیاد بود به طوریکه برادرم از همان روز اول از اینکه وام گرفته بودم ناراحت بود و به من اعتراض می‌کرد که چرا من این وام را گرفته‌ام. از طرفی هم کار کاسبی‌ها خوب نبود و سود زیادی برای ما نداشت که این موضوع هم برادرم را بیشتر عصبانی کرده‌بود تا جایی که او همیشه با من مشاجره لفظی می‌کرد. شب حادثه داخل مشاور املاکی بودم که وارد مغازه شد و به خاطر همین موضوع با من شروع به مشاجره لفظی کرد و بعد با هم درگیر شدیم و با مشت و لگد یکدیگر را می‌زدیم. در حالی که به شدت عصبانی شده‌بودم چشمم به چاقوی روی میز افتاد و آن را برداشتم و چند ضربه به برادرم زدم. وقتی برادرم خونین نقش بر زمین شد خیلی پشیمان شدم و او را به بیمارستان منتقل کردم، اما متأسفانه او فوت کرد.
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مهدي
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
2
شما.كه اطلاعات نداريد برای چی خبر كذب تحويل مردم ميديد
دوما مديون خواهيد بود
سوما به ماجرا دامن ميزنيد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
خیلی در خبرهاتون اشتباه داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
كاملا چرت هست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
اونهایی که میگم چرت نوشته خب درست را کامنت کنند
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
1
اينجور ادما بايد در ملا عام اعدام بشن تا درس عبرتي بشه واسه بقيه
خانواده كسي رو داغدار كردن ساده نيست كه از كنارش راحت گذر كنيد
شقایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
2
چقد درووووغغغع . اینارو من میشناسم هم محله ای هستیم . اسماشون دروغه فوق پولدارن و سر وام دعوا نکردن درسته مالی بوده اما وام نبوده چاقو نبود قمه بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار