کد خبر: 956141
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: بخشنامه‌ای برای افزایش قیمت روغن‌نباتی صادر نشده و رشد قیمتی در مورد این کالا اتفاق نیفتاده‌است.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: امیر بیرشک در گفت وگو با «فارس» با بیان اینکه همه صنایع از جمله صنعت روغن نباتی با چالش تأمین مواد اولیه روبه‌رو هستند، اظهار داشت: در حال حاضر روغن خام با استفاده از ارز دولتی خریداری می‌شود و برای تأمین مواد افزودنی تولید روغن نیز از ارز نیما استفاده می‌کنیم. وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حقوق کارگران و هزینه‌های تولید، قیمت تمام‌شده تولید روغن نباتی نیز افزایش پیدا کرده که در حال بررسی این مسئله هستیم. بیرشک افزود: با وزارت صنعت، سازمان حمایت و نهاد‌های مختلف در حال رایزنی هستیم تا ببینیم به چه صورت می‌توانیم رشد قیمت تولید روغن نباتی را مدیریت کنیم تا هم به مصرف‌کننده فشار وارد نشود و هم امکان ادامه تولید وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه برآورد‌های ما در مورد افزایش قیمت تمام شده تولید هنوز کامل نشده‌است، گفت: باید قیمت تمام شده تولید را اصلاح کنیم که البته این اقدام با روش‌های مختلف قابل انجام است و فقط نباید به رشد قیمت محصول فکر کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار