کد خبر: 955692
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
راننده پورشه پس از کشتن راننده پراید:
مرگ راننده یک خودروی پراید در کورس دو خودروی پورشه در خیابان کارگر اصفهان به سناریویی غم‌انگیزه تبدیل شده است. غم‌انگیز از آن جهت که هم انسانی بی‌گناه در تفریح دو خودروسوار لاکچری جان باخته و هم از آن جهت که مرگ وی مایه تمسخر راننده یکی از این خودرو‌ها شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: این حادثه بامداد روز گذشته در خیابان کارگر اصفهان اتفاق افتاد. وقتی مأموران پلیس راهور خود را به محل حادثه رساندند متوجه شدند که راننده یک خودروی سواری پراید در تصادف با یک خودروی پورشه جان باخته است. بررسی‌های بیشتر پلیس نشان داد که دو خودروی پورشه در حال کورس بودند که یکی از آن‌ها از مسیر منحرف شده و در تصادف با سواری پراید حادثه‌ای خونین را رقم می‌زند. راننده یکی از خودرو‌های پورشه پسری جوان بود که بعد از حادثه از محل متواری می‌شود، اما ساعتی بعد بازداشت و معلوم شد گواهینامه نیز نداشته است.
راننده خودروی دوم، اما دختری جوان است که با فریاد از وارد شدن خسارت میلیاردی به خودرو شکایت دارد. وقتی به او خبر می‌دهند که راننده پراید در تصادف جان باخته فریاد می‌زند که عیبی‌ندارد، دیه او را پرداخت می‌کنیم! دختر جوان می‌گوید که خودروی دوم هم متعلق به پدرش بوده و مردی هم که از صحنه تصادف گریخته‌است، برادر اوست! انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی واکنش کاربران را به همراه داشت.
بسیاری مدعی شدند که راننده خودرو از آقازاده‌ها بوده است که ابوالقاسم چلمقانی، رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به ایسنا گفت که راننده هیچ نسبتی با مسئولان نداشته و راننده آن آقازاده نبوده‌است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
سلام چرا هیچ خبری از این تصادف بعد از حدود 2 ماه منتشر نمی شود؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار