کد خبر: 952782
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
سارق سابقه‌داری که پس از ۲۴ ساعت از آزادی‌اش همراه هم‌سلولی‌اش باند سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل داده بود، فکر نمی‌کرد یک اثر انگشت راز سرقت‌های او را برملا کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل زنی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت: سارق یا سارقانی به خانه پسرش دستبرد زده و اموال قیمتی او را سرقت کرده‌اند. وقتی مأموران در محل حادثه که ساختمان مسکونی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران است حاضر شدند، زن سالخورده گفت: این خانه متعلق به من است و پسرم که مقیم کشور کاناداست در طبقه دوم خانه زندگی می‌کند. امروز برای سرکشی به خانه پسرم رفتم که مشاهده کردم قفل در تخریب شده و همه وسایلش به هم ریخته است که فهمیدم سارق یا سارقانی به خانه پسرم دستبرد زده‌اند. وی در ادامه گفت: سارقان حدود یک‌میلیارد تومان لوازم با ارزش و عتیقه پسرم را سرقت کرده‌اند. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور دادیار مدرس قاضی شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
مأموران در نخستین بررسی‌های تخصصی متوجه اثر انگشت یکی از سارقان در محل حادثه شدند که پس از بررسی مشخص شد این اثر انگشت متعلق به متهم سابقه‌داری به نام ارشیا است که ۲۴ ساعت قبل از زندان آزاد شده است. بدین ترتیب ارشیا از سوی مأموران تحت تعقیب قرار گرفت که مأموران دریافتند هنگام سرقت خودرو دستگیر شده است، بنابراین مأموران متهم را برای تحقیق از زندان به اداره پلیس منتقل کردند. وی در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: من سارق لوازم داخل خودرو بودم تا اینکه سال قبل دستگیر شدم. داخل زندان با یکی از هم‌سلول‌هایم که سارق سابقه‌دار لوازم منزل است، آشنا شدم و همان جا تصمیم گرفتیم پس از آزادی همراه یکی دیگر از دوستانمان باند سرقت از منازل را تشکیل دهیم. ۲۴ ساعت پس از اینکه از زندان آزاد شدم سه نفری ابتدا خودرویی سرقت کردیم و بعد برای سرقت منازل راهی شمال شهر شدیم و اولین سرقت خانه را انجام دادم که اثر انگشتم روی یکی از لوازم خانه ماند و راز مرا برملا کرد. وی ادامه داد: پس از این از چند خانه دیگر هم سرقت کردیم تا اینکه برای سرقت بعدی قصد داشتم خودرویی را سرقت کنم که دستگیر شدم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار