کد خبر: 952139
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
رئیس قوه قضائیه:
جرقه‌ای که امروز در کشور‌های مختلف به برکت اعتقاد مردم ایران به مهدویت و ارزش‌های الهی زده شده است، به‌زودی مشتعل خواهد شد و دامن ابرقدرت‌ها و مستکبران را خواهد گرفت و شاهد حکومت عدل مهدوی خواهیم بود.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در اجتماع منتظران ظهور در حرم مطهر رضوی افزود: نیمه شعبان نماد امید به خدا، امید به آینده توحیدی و امید به رقم زدن عدالت در زندگی انسان معاصر، امید به از بین رفتن مستکبران عالم، امید به پایان نهایی مستکبران و ختم شدن پرونده استکبار در عالم است. رئیسی افزود: وجود مقدس حضرت مهدی (عج) پرچمدار توحید است، اعتقاد به او اعتقاد به توحید، نبوت، معاد، امامت و عدل است.
رئیسی افزود: همه فعالیت امپراتوری خبری دشمن برای القای یأس در جامعه بشری برنامه‌ریزی شده است و مثلاً اساس فیلم‌های سینمای هالیوود القای یأس و ناامیدی در جامعه است. وی گفت: در مکتب انتظار، امید و امیدبخشی، اعتقاد به توحید، معاد، ایستادگی در راه هدف، مقاومت، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، انتظار و ایستادگی در راه هدف بسیار مورد توجه است و مکتب انتظار در حقیقت مکتب تعالی، پویایی و پیشرفت است.
وی با اشاره به اینکه اهداف مهم نظام اسلامی همان اهدافی است که در حکومت و سیره مهدوی گفته شده است ادامه داد: برپایی عدالت، مبارزه با فساد، تبعیض و فقر که از شعار‌های مهم نهضت اسلامی بوده و هست موجب بیداری کشور‌ها و ملت‌های فراوانی شده است. رئیسی افزود: با همه مشکلات، فساد و بی عدالتی‌هایی که در عالم وجود دارد، اعتقاد به مهدویت در انسان امید ایجاد می‌کند و یک معتقد به مهدویت هیچ‌گاه دچار ناامیدی و یأس نخواهد شد. وی ادامه داد: جرقه‌ای که امروز در کشور‌های مختلف به برکت اعتقاد مردم ایران به مهدویت و ارزش‌های الهی زده شده است، به زودی مشتعل خواهد شد و دامن ابرقدرت‌ها و مستکبران را خواهد گرفت و شاهد حکومت عدل مهدوی خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار