کد خبر: 935429
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
پسری ۲۰‌ساله که چهار‌ساعت قبل در جریان یک درگیری در خیابان زهدی منطقه خاک‌سفید مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌بود به علت شدت جراحت جانش را از دست داده است.
دخالت کردن در نزاع به جای اطلاع دادن به پلیس‌۱۱۰ می‌تواند به حوادثی تلخ منجر شود. هر چند خیلی‌ها برای خیرخواهی و میانجیگری وارد نزاع‌ها می‌شوند، اما بهتر است این آگاهی در جامعه ایجاد شود که افراد هنگام مواجهه با نزاع بهتر است به جای وارد شدن در درگیری، پلیس را که وظیفه‌ای قانونی به عهده دارد از ماجرا با خبر کنند تا شاهد تکرار حادثه‌ای تلخ که برای نوجوانی ۱۶‌ساله اتفاق افتاده نباشیم. او برای دفاع از دختری جوان وارد درگیری شد، اما حالا پایش به پرونده قتل باز شده و به عنوان قاتل بازداشت شده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۶ روز سه شنبه ۱۵‌آبان‌ماه بود که از بیمارستانی در شرق تهران به مأموران کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خبر رسید پسری ۲۰‌ساله که چهار‌ساعت قبل در جریان یک درگیری در خیابان زهدی منطقه خاک‌سفید مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌بود به علت شدت جراحت جانش را از دست داده است. مأموران کلانتری هم بعد از دریافت خبر خود را به بیمارستان رساندند و بعد از تأیید ماجرا، بازپرس ویژه قتل را با خبر کردند. بازپرس هم بلافاصله همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران در محل حاضر شد. بعد از بررسی‌های اولیه، جسد به دستور قاضی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان پلیس در اولین گام، شرکت کنندگان در نزاع را که چند پسر نوجوان بودند، بازداشت کردند. در بازجویی از آن‌ها معلوم شد که عامل قتل پسری ۱۶‌ساله به نام حامد است که بعد از حادثه متواری شده است. پس از به دست آمدن این اطلاعات تحقیقات برای بازداشت حامد به جریان افتاد تا اینکه کارآگاهان متهم را ۹‌روز بعد از ارتکاب قتل شناسایی و بازداشت کردند. حامد در اولین بازجویی‌ها اتهام قتل را انکار کرد، اما در تحقیقات بعدی ماجرای قتل را شرح داد. او گفت: روز حادثه همراه دوستانم در حال عبور از خیابان بودم که دیدم مقتول و دوستانش با دختری جوان درگیر شده است. من و دوستانم به هواخواهی از آن دختر وارد دعوا شدیم. وقتی دعوا بالا گرفت من هم چاقویی که همراهم بود از جیبم بیرون آوردم و ضربه‌ای به قفسه سینه مقتول زدم که مجروح شد و روی زمین افتاد و من فرار کردم. ساعتی بعد هم شنیدم که او در بیمارستان فوت شده است به خاطر همین فرار کردم، اما سرانجام دستگیر شدم. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از اعتراف حامد به قتل و اقرار همدستانش به شرکت در نزاع پرونده کامل شد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار