کد خبر: 935425
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
تساوی تیم ملی فوتبال مقابل ونزوئلا هرچند که با نمایش خوب شاگردان کارلوس کی‌روش همراه بود، اما عدم موفقیت مهاجمان تیم در این بازی و همچنین بازی با ترینیداد و توباگو در امر گلزنی بالاخره صدای سرمربی تیم ملی را درآورد.
تساوی تیم ملی فوتبال مقابل ونزوئلا هرچند که با نمایش خوب شاگردان کارلوس کی‌روش همراه بود، اما عدم موفقیت مهاجمان تیم در این بازی و همچنین بازی با ترینیداد و توباگو در امر گلزنی بالاخره صدای سرمربی تیم ملی را درآورد. کارلوس کی‌روش با انتقاد صریح از خط حمله تیم ملی گفت: «صادقانه می‌گویم از مهاجمان راضی نیستم. در بازی‌های اخیر موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم. ما باید ونزوئلا را با سه گل شکست می‌دادیم. حالا به شما می‌گویم تا ۹ آذر برای اعلام لیست نهایی وقت دارید. نباید فکر کنید روزی که پایتان را به جام ملت‌ها می‌گذارید، می‌توانید تمرکز کنید. به همین خاطر از امروز تا زمان اعلام لیست نهایی وقت دارید تا به من ثابت کنید که استحقاق حضور در تیم ملی را دارید.» سرمربی تیم ملی در خصوص تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها و موقعیت ایران نسبت به آن‌ها عنوان کرد: «رنکینگ فیفا به ما کمک نمی‌کند که در دیدار‌های پیش‌رو پیروز شویم، بلکه این فقط آماری برای عملکرد گذشته است. تک‌تک بازی‌ها بسیار سخت خواهد بود. جام ملت‌ها یک تورنمنت پرفشار و احساسی است و ما باید با طراوت لازم از بعد تکنیکی و ذهنی کاملاً آماده باشیم.» کی‌روش در خصوص تفاوت نحوه بازی تیم ملی در جام ملت‌ها با جام جهانی هم گفت: «همانطور که دیدید امروز ما صاحب توپ و میدان بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم. وقتی برابر تیم‌هایی مثل پرتغال یا اسپانیا بازی می‌کنید بیشتر باید به ساختار دفاعی و ضدحمله فکر کنید، اما جام ملت‌ها تورنمنتی متفاوت است. امیدوارم روند بازی امشب را ادامه دهیم و به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.»
سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان بار دیگر خواهان حمایت از تیم ملی شد: «بار دیگر از رئیس فدراسیون فوتبال ایران و جناب وزیر محترم ورزش تقاضا می‌کنم که این مسئولیت را بپذیرند و مشکلات اطراف تیم ملی را حل کنند. امیدوارم صحبت‌هایم پیامی از صلح، درک متقابل، روحیه‌ای متحد و یگانه داشته باشد؛ همانطور که رئیس‌جمهور ایران قبل از جام جهانی گفتند ۸۵ میلیون ایرانی، یک تیم و یک ضربان قلب برای ایران. فکر می‌کنم برخی افراد روی اینکه گفتند ضربان قلب، درک درستی نداشتند. الان زمان مناسبی برای اینکه خواب باشیم، نیست.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار