کد خبر: 934221
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تامین اعتبارات پروژه های گردشگری این استان از سوی نمایندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا کریمی در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان نمین اظهار کرد: اهمیت گردشگری بر کسی پوشیده نیست و این حوزه به عنوان محور نخست توسعه استان باید تقویت شود.

وی افزود: نمایندگان استان در خصوص اهمیت این حوزه اجماع نظر دارند و در عین حال تلاش خود را جهت اخذ اعتبارات مناسب برای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به کار می بندد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان را نیز قابل توجه دانست و تاکید کرد: بازخورد اقدامات و عملکرد این اداره کل در سطح جامعه ملموس و قابل رویت است.

کریمی در خصوص تاسیسات گردشگری شهرستان نمین نیز اضافه کرد: پروژه هایی در حال اجرا است که بیانگر توجه اداره کل به نیاز تمامی مناطق و شهرهای استان است.

وی خواستار مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در تقویت تاسیسات گردشگری شد و تاکید کرد: گردشگری می تواند اقتصاد مناطق را توسعه بخشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز گفت: این اداره کل آماده تامین زیرساخت پروژه های گردشگری و سرمایه گذاری است.

نادر فلاحی همچنین تصریح کرد: در صورتی که طرح سرمایه گذاری به اداره کل ارائه شود، آماده ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت ها هستیم.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری قویا مورد حمایت است و در وضعیت فعلی نیز در تمامی شهرهای استان پروژه های متنوعی اجرا می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص تامین اعتبار زیرساخت های گردشگری در شهرستان نمین نیز تصریح کرد: اداره کل امکانات خود را جهت توسعه گردشگری این منطقه به کار بسته است.

فلاحی همچنین در بازدید از موزه صارم السلطنه اضافه کرد: با تامین اعتبار توسط اداره کل و کمک فرمانداری این موزه تجهیز می شود همچنین در کنار این موزه مجموعه گردشگری نیز احداث می شود که منجر به افزایش ماندگاری مسافران خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر