کد خبر: 931832
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
فرمانده نیروی‌انتظامی با بیان اینکه در راهپیمایی بزرگ اربعین هیچ مشکل امنیتی نداریم، گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و با عشق و علاقه در سه مرز حضور دارد و خدمتگزار زائران هستند که ان‌شاءالله بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم.
سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه با اشاره به اینکه زائران اباعبدلله‌الحسین (ع) به توصیه‌های پلیس توجه داشته‌باشند تا مشکلی پیش نیاید، اظهار داشت: افرادی که عازم عتبات‌عالیات هستند حتماً ویزا و گذرنامه خود را در شهر‌های مبدأ تهیه کنند زیرا امکان صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی وجود ندارد. وی با بیان اینکه اداره گذرنامه در سه شیفت پاسخگوی زائران هستند، افزود: برای تسهیل سفر زائران، از روز‌های گذشته کسانی که گذرنامه جدید اخذ می‌کنند ویزا هم همزمان برای آن‌ها صادر می‌شود.
فرمانده ناجا با بیان اینکه وضعیت تردد در مرز‌ها خوب و روان است به هموطنان توصیه کرد سفر خود را به روز‌های آخر موکول نکنند. سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و با عشق و علاقه در سه مرز حضور دارد و خدمتگزار زائران هستند که ان‌شاءالله بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم. فرمانده ناجا درباره تردد اتباع خارجه از مرز‌های کشور گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مرز شلمچه، زائران اتباع خارجی حتماً از این مرز تردد کنند. وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، تصریح کرد: تعدادی از افراد که اقدام به صدور ویزا جعلی کرده بودند، دستگیر شدند بنابراین از مردم می‌خواهیم روادید و گذرنامه خود را از مراکز معتبر اعلام شده تهیه کنند تا گرفتار افراد سودجو نشوند.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: پارکینگ‌های مناسبی در مرز‌ها برای پارک خودرو‌ها تهیه شده است لذا از زائران می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس درباره استفاده از وسایل نقلیه شخصی توجه جدی داشته باشند. فرمانده ناجا در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته مشکل خاصی نداشته‌باشیم و این کنگره عظیم اربعین حسینی باشکوه برگزار شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار