کد خبر: 931756
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
امام جمعه خلخال:
امام جمعه خلخال گفت: ۴۰ موکب درمانی و دارویی اربعین حسینی خلخال در کربلای معلی برپا می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام اسدی در مراسم اعزام موکب درمانی و دارویی اربعین حسینی به کربلا اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و خدمات‌رسانی پزشکی و درمانی به زائران پیاده‌روی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی افزود: اجرای این طرح از چهار سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون که در آستانه اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم کاروان‌های خدماتی به کربلا اعزام می‌شوند تا بتوانیم در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی با ارائه خدمات پزشکی به اهداف خود در این زمینه دست یابیم و هر کسی به نوبه خود از این اجر معنوی بهره‌مند شود.

اسدی تصریح کرد: 200 پزشک و پرستار به کشور عراق عازم شدند تا بتوانند همانند سال‌های گذشته به عنوان کاروان بهداشت و درمان و سلامت در خارج از مرز کشورمان به زائران خدمات‌دهی کنند و تا حد امکان مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی نماد وحدت و مقاومت مسلمانان است و نمادی از حکومت امام عصر(عج) است که باید همانند هر سال جهان اسلام وحدت و یکپارچگی خود را در حد اعلی به منصه ظهور بگذارند و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویانی بزنند که درصدد کمرنگ جلوه دادن اعتقادات اسلامی هستند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین توطئه دشمنان و استکبار جهانی است و برای رسیدن به اهداف شوم خود درصدد هستند تا اعتقادات و مذهب مردم را کمرنگ کنند باید از چنین اجتماعاتی به عنوان یک فرصت مناسب برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر