کد خبر: 931746
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم مطمئن باشند هرکس به خاک ایران تعرض کند و بخواهد در این کشور نا امنی ایجاد کند با پاسخ کوبنده نیروهای انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرهنگ حسین حسین زاده  در یادواره ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی و شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، اظهار کرد: امروز با وجود ناامنی در اطراف ایران به لطف خدا امنیت مطلوبی در کشور ما حاکی است که این امنیت را مرهون شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه جان برکفان عرصه ی نظم و امنیت شبانه روز برای امنیت و آرامش کشور تلاش می کنند گفت: مردم مطمئن باشند هرکس به خاک ایران تعرض کند و بخواهد در این کشور نا امنی ایجاد کند با پاسخ کوبنده نیروهای انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.
سرهنگ حسین زاده افزود: دشمنان ایران می دانند که اگر فکر حمله به ایران را در سرخود بپرورانند سربازان این مرزوبوم قاطعانه پاسخ می دهند و یا خداوند منان به آنان پاسخ خواهد داد.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خاطرنشان کرد: تردید نکنید که اگر آمریکایی ها می توانستند به ایران حمله کنند از این کار دریغ نمی کردند و به همین دلیل است که با اعمال تحریم های ظالمانه سعی در تحت فشار قراردادن ایران دارند اما به لطف خدا و همت مردم تاکنون ناکام ماندند.
سرهنگ حسین زاده امنیت امروز را مرهون خون پاک شهدا عنوان و تصریح کرد: شهید آئینه تمام نمای ایثار است و درس شهادت و ایثار ریشه در مکتب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش در واقعه کربلا دارد و صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید قدر شناس آنان باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ابراز داشت: شهداء با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در این راستا بکوشیم و با ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه سهم خود را ایفا کنیم.
وی در پایان اظهارداشت: هر چه قدر ارزش و مقام بالای خانواده معظم شهیدان حفظ شود به همان اندازه ارزش های انقلاب اسلامی حفظ شده است چرا که انقلاب اسلامی در گرو وجود این خانواده ها و شهدای آنان است و بر ماست که با توجه و احترام به خانواده شهیدان ایران اسلامی پاسبان و پاسدار خون شهیدان باشیم.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، تعدادی از خانواده های معظم شهدای ناجا و مدافع حرم، ورزشکاران و مسئولان برگزاری یادوارده مورد تجلیل قرار گرفته و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار