کد خبر: 927472
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
در آخرین روز از رقابتهای تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸ چین‌تایپه نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در نخستین گام حذف شد تا تیم ملی ایران با تنها یک مدال نقره به کار خود پایان دهد.
 

جوان آنلاین: مرحله سوم مسابقات گرندپری سال 2018 در چهار وزن المپیکی از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه به میزبانی "تائویوان" کشور چین‌تایپه آغاز شد و امروز جمعه ۳۰ شهریور ماه با شکست آخرین نماینده کشورمان به پایان رسید تا تنها یک‌ مدال نقره، دستاور تیم ‌ملی ایران از این مسابقات باشد.

امروز (جمعه) در آخرین روز این رقابت‌ها مبارزات وزن ۸۰- کیلوگرم بخش مردان برگزار شد که مهدی خدابخشی به عنوان آخرین نماینده ایران به روی شیاپچانگ رفت. او در اولین مبارزه به مصاف "صالح الشراباتی" از اردن رفت که با حساب ۱۳ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. نماینده اردن مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در کارنامه دارد.

پیش از این، سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ابوالفظل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم و آرمین هادی‌پور با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند. تنها مداآور ایران در این‌ مسابقات میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی بود که به مدال نقره این وزن رسید.

هدایت تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی بر عهده دارند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار