کد خبر: 927430
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
اولین نماینده ایران در رقابتهای جودو قهرمانی جهان فردا شنبه کار خود را روی تاتامی باکو آغاز می کند.
 
بریمانلو فردا به روی تاتامی می رود/ پیروزی تکراری یا شکست مصلحتی؟

جوان آنلاین: این دوره از مسابقات که با حضور ۷۵۸ جودوکار از ۱۲۵ کشور در باکو جریان دارد، فردا شنبه ۳۱ شهریورماه با برگزاری مبارزات اوزان ۷۳- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان پیگیری می شود که محمد محمدی بریمانلو از تیم اعزامی کشورمان در وزن ۷۳- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. 

این نماینده کشورمان در اولین دیدار خود در گروه D به مصاف «کیم چول وانگ» از کره شمالی با رنکینگ ۱۰۸ دنیا می رود. جودوکاری که نقره  و برنز گرندپری سامسون و کینگ دائو سال۲۰۱۶ را در کارنامه دارد. بریمانلو این رقیب را ۲۲ روز پیش و در مبارزه رده بندی بازیهای آسیایی جاکارتا در مدت ۲۰ ثانیه شکست داده بود و به نظر نمی رسد در این مبارزه کار دشواری پیش رو داشته باشد.

جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه باید با «ایشن آمانوف» از قرقیزستان با رنکینگ ۱۲۸ دنیا مبارزه کند.نماینده کشورمان در این مبارزه نیز مشکلی نخواهد داشت، به شرط آنکه باخت مصلحتی در دستور کار کادر فنی قرار نگیرد.

در قسمت بالای جدول بریمانلو، نماینده رژیم اشغالگر حضور دارد که با رنکینگ ۱۰ دنیا باید با «ماکیاس تامی » از سوئد با رنکینگ ۵ مبارزه کند. اگر جودوکار سوئدی بازنده این مبارزه باشد، بریمانلو باید بازنده مبارزه با جودوکار رنکنیگ ۱۲۸ دنیا باشد و از دور رقابتها کنار برود. در غیر اینصورت بریمانلو شرایط کسب مدال را دارد و با قرعه ای که در این جدول دارد، می تواند به نیمه نهایی راه پیدا کرده و در مسیر کسب مدال قرار بگیرد. 

رقابتهای جودو قهرمانی جهان که از روز پنجشنبه در باکو آغاز شده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت. 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار