کد خبر: 927426
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان این که پارامترهایی که باعث می شود یک تیم به نتیجه برسد متفاوت است، گفت: قطعا یک تیم مانند پیکان تمام آن پارامترها را ندارد.
 
مجید جلالی

جوان آنلاین: مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران خوب و خونگرم آبادانی از بازی لذت ببرند. با آگاهی هایی که نسبت به بازی داریم به انجام بازی موفق امیدواری داریم. همچنین غیر از سعید واسعی که آسیب دیده است، سایر نفرات مان را در اختیار داریم.

وی در ادامه با بیان این که پارامترهایی که باعث می شود یک تیم به نتیجه برسد، متفاوت است، گفت: قطعا یک تیم مانند پیکان تمام آن پارامترها را ندارد؛ زمانی پیکان فکر می کرد که اگر بودجه بیشتر آورد، می تواند شانس بیشتری برای کسب رتبه های بهتر داشته باشد وقتی این گونه شد، حتی تیم سقوط کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: حتی سه سال پیش که من با مسوولان باشگاه پیکان صحبت می کردم، می گفتند که دیگر سیاست های ریخت و پاش را نداریم. به هر حال اگر در مراکز تصمیم گری فوتبال صاحب قدرت باشیم، این یک پارامتر مهم محسوب می شود. همچنین داشتن تماشاگر یک پارامتر بوده و برای یک تیم در طول فصل حداقل 10 امتیاز دارد که ما از این پارامتر ها بی بهره هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه رسانه نیز اگر دارای پایگاه های قدرت باشی این هم یک پارامتر محسوب می شود ولی از نظر امکانات در شرایط نسبتا خوبی هستیم و محل تمرین مان مشخص است. از همه مهمتر، تیم های پایه داریم و چرخه تولید را در باشگاه پیکان خیلی فعال کرده ایم. سومین سال حضورم در باشگاه پیکان است و اگرچه در پایان هر فصل بهترین بایکنانمان را برده اند ولی توانستیم سطح قبلی مان را حفظ کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار