کد خبر: 926548
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
یک مخترع ایرانی موفق به طراحی و ساخت دستگاه کشش کمر و خاجی شد که می‌تواند درد‌ها و قوس‌های غیرطبیعی مهره‌های کمر را رفع کند.
یک مخترع ایرانی موفق به طراحی و ساخت دستگاه کشش کمر و خاجی شد که می‌تواند درد‌ها و قوس‌های غیرطبیعی مهره‌های کمر را رفع کند. علی پرویزی مخترع و تولیدکننده «دستگاه کشش ناحیه کمر و خاجی» در یک شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: نخاع یکی از بخش‌های مهم در بدن است که ارتباط بالاتنه و پایین تنه به واسطه آن صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه اگر آسیبی به نخاع وارد شود سیستم بدن دچار مشکل خواهد شد، گفت: به همین دلیل در صدد برآمدیم تا دستگاهی را برای جلوگیری از آسیب به نخاع و خاجی کمر بر اساس یک روش خاص طراحی کنیم. این دستگاه با اعمال دو نیروی همزمان بالابرنده و کشش در سطح افق بدن فرد باعث می‌شود درد‌های ناحیه کمر برطرف شود. رفع درد‌ها و ضایعات ناشی از قوس‌های غیرطبیعی مهره‌های کمری از قبیل: لوردوز و اسکولیوز از جمله مزیت‌های این دستگاه کششی به شمار می‌رود. با استفاده از این دستگاه می‌توان تنگی کانال نخاع در افراد را به‌راحتی درمان کرد بدون اینکه نیاز به جراحی باشد. تا کنون افرادی بوده‌اند که با همین دستگاه درمان شده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرجان عماری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
با عرض سلام،لطفا بفرمایید کجا و چگونه میتوان از دستگاه فوق که توسط آقای علی پرویزی ،مخترع ارجمند کشور معرفی کردند ،استفاده کرد
با سپاس فراولن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر