کد خبر: 918135
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) خبر داد
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله تروریست‌های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت ۱۰ تن از رزمندگان اسلام خبر داد.
به گزارش سپاه نیوز؛ در پی حمله جمعه شب اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حمله اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد ۱۰ تن از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند. این اطلاعیه افزوده است: در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی و متواری شدند. در این اطلاعیه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سایر نیرو‌های امنیتی و دفاعی کشور برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید شده است: گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.
سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه یک سیما با اشاره به اینکه هم اکنون نیرو‌های سپاه در تعقیب اشرار و تروریست‌ها هستند، تأکید کرد: تا انتقام خون شهدا را نگیریم از پای نمی‌ایستیم. محمد شفیعی فرماندار مریوان نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه جمعه شب تعدادی از افراد تروریست ضد انقلاب گروهک تروریستی پژاک به پایگاه دری از توابع شهرستان مریوان با شلیک از راه دور حمله کرده‌اند، اظهار کرد: انفجار از راه دور این گروهک موجب انفجار زاغه مهمات شده است. شفیعی عنوان کرد: تمامی این شهدا بومی، کرد و اهل سنت هستند که برای دفاع از کیان اسلامی و مردم در این پایگاه خدمت می‌کردند، سؤال این است که کسانی که خود را مدافع حقوق بشر و حقوق کرد می‌دانند این جوانان کرد را با کدام گناه به شهادت رساندند؟ وی تصریح کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور مریوان با محکومیت این اقدام انزجار خود را از این گروهک‌های ضد انقلاب اعلام و خواستار برخورد قاطع با آن‌ها شدند. فرماندار مریوان یادآور شد: ملت شهیدپرور ایران در آینده نزدیک خبر‌های خوشی از انهدام این گروهک و به هلاک رساندن چندین برابری آن‌ها را خواهند شنید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
دستشون دردنکنه ایشالال بقیه تونم به درک واصل کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
"سعید" تو خائن و وطن فروشی که از اقدامات تروریسی حمایت می کنی! افرادی مثل تو باید زیر چکمه داعشی ها باشند تا دیگر از این حرف ها نزنی!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار