کد خبر: 918000
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
نماینده مردم سمنان در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه بورس‌بازان و دلالان بخشی از عوامل ایجاد تلاطم در بازار ارز هستند، گفت: دلالان امروز در همه بخش‌ها در کشور دخالت می‌کنند.

احمد همتی درباره وضع بازار ارز اظهار کرد: تلاطم در بازار ارز برای تولیدکنندگان و مدیران مراکز صنعتی و کارخانه‌ها مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بورس‌بازان و دلالان بخشی از عوامل ایجاد تلاطم در بازار ارز هستند، تصریح کرد: بورس‌بازان و دلالان امروز در همه بخش‌ها در کشور دخالت می‌کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه به خاطر کم شدن روابط با سایر کشورها نتوانستیم بخش تولید را رونق دهیم، اضافه کرد: دلالان و بورس‌بازان در این فضا میدان‌داری کردند.

همتی با بیان اینکه در چنین شرایطی نقدینگی که در کشور وجود دارد اگر نتواند در جریان تولید وارد شود، به بخش‌های دلالی می‌رود، افزود: ریشه مشکلات امروز به اینجا برمی‌گردد و باید با سوءاستفاده‌کنندگان و کسانی که دنبال چالش در نظام اقتصادی کشور هستند، برخورد کنیم و این برخوردها باید جدی باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای برخورد کنیم که فضا برای چنین افرادی ناامن شود، اظهار کرد: همه باید بدانند اگر در جهت ایجاد چالش در نظام اقتصادی گام بردارند، به چه عاقبتی دچار می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر