کد خبر: 917120
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
خواهر مسیح علی‌نژاد: عرض خضوع آقا، هر کسی حتی جگر گوشه‌مان، حتی پاره‌تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمز‌های مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما و مردم در برابرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم
خواهر مسیح علی‌نژاد مجری و برنامه‌ریز طرح‌های تقابل با عفاف و حجاب همچون «دختران خیابان انقلاب» و «برقص تا برقصیم» آمده بود؛ آمدنی از جنس «بتاز تا بتازیم» آمده بود تا در صف بی‌شمار دختر انقلاب بایستد و بگوید عرض شرمندگی آقا...
كبری فرشچی
روز عفاف و حجاب امسال متفاوت‌تر از همیشه برگزار شد. همایش دختران انقلاب، مهمانی ویژه داشت؛ مهمانی که آمده بود تا خواهرانه‌ای متفاوت را به نمایش بگذارد. خواهر مسیح علی‌نژاد مجری و برنامه‌ریز طرح‌های تقابل با عفاف و حجاب همچون «دختران خیابان انقلاب» و «برقص تا برقصیم» آمده بود؛ آمدنی از جنس «بتاز تا بتازیم» آمده بود تا در صف بی‌شمار دختر انقلاب بایستد و بگوید عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، چنانچه هر کسی حتی جگرگوشه‌مان، حتی پاره‌تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمز‌های مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما و مردم در برابرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم.
دختران انقلاب بی‌شمارند و همین بی‌شماری موجب می‌شود تا نخواهند همچون تعداد انگشت‌شمار دختران خیابان انقلاب هویتشان را بر سر چوب بزنند و به جبران عقیده و باور کوتاه‌قامتشان به دنبال سکویی برای نمای بیشتر باشند. دختران انقلاب، باور‌ها و ارزش‌هایشان در سراسر این سرزمین ساری و جاری است و به بهانه‌هایی همچون روز عفاف و حجاب می‌توان حضور بی‌شمارشان را شاهد بود. روز ۲۱ تیرماه هم در سراسر کشور دختران انقلاب آمده بودند تا یاد و خاطره حماسه شهدای قیام مسجد گوهر‌شاد و همه آن‌هایی را که تا به امروز در جبهه دفاع از ارزش‌های عفاف و حجاب و هویت دینی زن مسلمان ایستاده‌اند و ایستادگی می‌کنند را زنده نگه دارند و نشان بدهند عفاف و حجاب مطالبه و انتخاب میلیون‌ها زن و دختر ایرانی است و به آن‌ها هویت می‌دهد.
همایش دختران انقلاب در حسینیه شهید همت مهمانانی ویژه داشت؛ خانواده مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار فراری و کارمند سرویس‌های جاسوسی امریکا و انگلیس هم آمده بودند تا در صف دختران انقلاب قرار بگیرند.
مادر و خواهر شهید حججی، خواهر شهید‌ابراهیم هادی، همسر شهیدان طهرانی مقدم و احمدی روشن و همچنین دو مانکن امریکایی که حالا حجاب را انتخاب کرده و مسلمان شده‌اند از دیگر مهمانان این جمع بودند.

خواهرانه‌هایی برای خواهران غیر هم خون
نام معصومه یا مسیح علی‌نژاد با جریان‌های ضد‌انقلاب گره خورده است. این خبرنگار اصلاح‌طلب سال ۸۸ از کشور فرار کرد و به استخدام سرویس‌های امریکایی و انگلیسی در‌آمد و بخشی از جریان‌های براندازی را در قالب ایجاد نافرمانی‌های مدنی در شکل و شمایل طرح مباحث مرتبط با حجاب و عفاف به عهده گرفت. «آزادی‌های یواشکی»، «چهارشنبه‌های سفید»، «دختران خیابان انقلاب»، «اسلحه من دوربین من»، «حجاب اختیاری» و حالا «برقص تا برقصیم» طرح‌هایی هستند که وی برای تحریک و تهییج زنان و دختران جوان ایرانی برای انجام نافرمانی‌های مدنی، میلیون‌ها دلار پول گرفته و سند دریافتی‌هایش در همان شبکه‌های اجتماعی که علی‌نژاد از طریق آن‌ها کارش را پیش می‌برد به انتشار در‌آمده است. نکته قابل تأمل در این میان ناتوانی علی‌نژاد از به ثمر رساندن این طرح‌هاست، به‌گونه‌ای‌که هر‌از چند‌گاه وی ناگزیر می‌شود رویکرد تازه‌ای را دنبال کند و جز عده انگشت‌شماری از افراد کسی فریب این مهره سوخته جبهه‌براندازان را نمی‌خورد به خصوص حالا که خانواده وی از او برائت جسته‌اند و خواهرش در همایش دختران انقلاب آمده بود تا خواهرانه‌هایی با تمام خواهران غیر هم خون و تنی‌اش بگوید و از این خواهر هم‌خون، اما ناتنی تبری بجوید.

جانی ناقابل برای فدا کردن در راه انقلاب
خواهر مسیح علی‌نژاد در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم، اظهار داشت: خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده‌اند.
وی افزود: اینجا ایران اسلامی است، کشوری که تنها پرچمدار حفظ حجاب فاطمی در جهان است و ما پیرو مکتبی هستیم که زن را اکثرالخیر نامیده است. ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان (عج) الگوی خود را حضرت زهرا (س) می‌داند.
خواهر مسیح علی‌نژاد گفت: ما وارثان حجاب و حیای حضرت زهراییم و من به نمایندگی از خانواده کوچک و انقلابی علی‌نژاد می‌گویم که خط قرمز ما حفظ آرمان‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله حراست از مقام ولایت اهل بیت (ع)، پاسداری از حریم ولایت فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب است.
وی تصریح کرد: چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه‌مان، حتی پاره‌تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمز‌های مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم.
علی‌نژاد خطاب به مقام معظم رهبری گفت: عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن.
خواهر مسیح علی‌نژاد ادامه داد: عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم؛ ما هم ۴۰ سال در این کشور در کنار شما زندگی کردیم و با هم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمان‌های انقلاب اسلامی باز هم مبارزه خواهیم کرد.
وی گفت: کسی چه می‌داند معنای این خواهرانه‌ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می‌دهند و می‌گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سال‌هاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!
در پایان این مراسم که همزمان با شب تولد شهیدمحسن حججی برگزار شد، خواهر مسیح علی‌نژاد طی مراسمی انگشتر دُر نجف متبرک به ضریح مطهر حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را به مادر شهیدمحسن حججی اهدا کرد. او همچنین شال‌های سفیدی که روی آن عنوان «فرمانده من» در کنار تصویر رهبر معظم انقلاب و همچنین آرم دختران حجاب نقش بسته بود به میهمانان این برنامه تقدیم کرد.
در پایان این مراسم، قرارگاه صراط طی بیانیه‌ای خواستار پیگیری جدی و مستحکم مسئولان در زمینه رعایت حجاب در میان زنان و مردان جامعه شده و بر تجدید میثاق با آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
سلام و درو خدا بر تمامی زنان محجبه و شرافتمند
سلام و درود خدا بر زنانه عفیفه فاطمی نسب
سلام ودرود خدا بردامان پاک مادران شهید پرور
و سلام درود خدا برخواهران مهربانی که در سوگ برادران رزمنده خود زانوی غم بغل گرفته و اشک ماتم ریخته اند
وسلام و درود خدا برخانواده علی نژاد؛ که شما نیز چه خون دلها خورده اید و چه خجالتها کشیده اید؛خدا صبرتان دهد؛ انشاالله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار