کد خبر: 917059
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
پیشنهاد‌هایی برای کاهش طلاق در جامعه
با توجه به آمار‌های اخیر در رابطه با روند رو به افزایش طلاق در کشور به‌نظر می‌رسد که لازم است با انجام راهکارهایی، شاهد روند رو به کاهش طلاق باشیم، در ذیل به تعدادی از این راهکار‌ها اشاره می‌کنیم:
۱- با توجه به روند صعودی تعداد سکه‌ها در مهریه و نیز قیمت دلار، کافی است دولت مثل گذشته دست روی دست بگذارد و کاری به کار دلار نداشته باشد! بررسی‌ها در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد در روز‌هایی که دلار ۶ هزار تومان را رد کرده بود آمار طلاق به صفر رسید! بنابراین با افزایش قیمت دلار و به دنبال آن بالا رفتن قیمت همه چیز (!) می‌توان امیدوار بود نه تنها آمار طلاق کاهش یابد بلکه دیگر ازدواجی نداشته باشیم!
۲- علاوه بر قطع یارانه و سود سهام عدالت دولت می‌تواند برای جبران کمبود‌های موجود عوارض و مالیات بر ارزش افزوده طلاق دریافت کند! به این ترتیب هیچ بخت‌برگشتة یارانه قطع‌شدة سود سهام عدالت نگرفته‌ای عمراً خیال طلاق به سرش بزند!
۳- با توجه به عللی همچون نداشتن سیکس پک، بلد نبودن PS۴، بی‌توجهی به اهمیت همرنگ بودن مانتو و دستمال توی جیب کت در اولین مهمانی مشترک، عدم پایبندی به رسم کهن خرید خرس در روز ولنتاین و ... برای طلاق طی سال‌های اخیر، از آنجا که برای وزارت آموزش و پرورش و علوم زحمت می‌شود لطفاً خودتان لابه‌لای کلاس‌های کنکور فرزندان‌تان را با روش‌های زندگی در فضای غیرمجازی آشنا کنید!
۴- چشم‌های‌تان را بشویید و جور دیگر ببینید، طلاق نه تنها چیز بدی نیست بلکه خیلی هم خوب است وگرنه کشور‌های متمدن و پیشرفته جهان مثل فرانسه و آمریکا این‌قدر در این زمینه پیشرفت نمی‌کردند و آمار طلاق‌شان سر به فلک نمی‌کشید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار