کد خبر: 911800
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۴۹۶ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات به واحد های تولیدی بیش از ۵ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

بهروز اسودی در یکصد و دهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان افزود: با تصویب اعضای کارگروه در جلسه امروز، ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱ واحد صنعتی پرداخت می شود .

وی ادامه داد: اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال به ۱۱ واحد صنعتی موافقت کردند که با پرداخت این مبلغ ، برای ۸۹ نفر اشتغال جدید فراهم می شود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن درخواست از بانکهای عامل جهت تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف پرونده های راکد در بانکها تصریح کرد: پرونده ۵۰ طرح صنعتی به ارزش حدود ۱۳۰۰ میلیارد ریال در ۱۴ بانک استان مانده که در دست بررسی می باشد .

اسودی اظهار داشت: در قالب طرح رونق تولید سال ۹۶ و بمنظور بازسازی و نوسازی و اجرای طرح های نیمه تمام و رفع موانع مالی در واحدها ، به ۸۷۲ واحد تولیدی استان بیش از ۵۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

وی با اشاره به دستور دیگر کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات چهار واحد تولیدی آلمان پالایش عصر ، کومش فرم صنعت ، صنایع سلولزی به گل و شرکت فربد شیمی کار بررسی شد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۵۸۴ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۴۲۶ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۶۷ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر