کد خبر: 910355
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رقابت‌هاي هفته دوم ليگ ملت‌هاي واليبال يا همان ليگ جهاني سابق در حالي آغاز شد که تيم ملي واليبال کشورمان که در اين هفته با تيم‌هاي ايتاليا، آرژانتين و کانادا همگروه است...
ماني سعيدي

رقابت‌هاي هفته دوم ليگ ملت‌هاي واليبال يا همان ليگ جهاني سابق در حالي آغاز شد که تيم ملي واليبال کشورمان که در اين هفته با تيم‌هاي ايتاليا، آرژانتين و کانادا همگروه است در اولين رقابت، بامداد امروز به مصاف تيم ميزبان يعني آرژانتين رفت و در دومين بازي از ساعت يك و 40 دقيقه يک‌شنبه مقابل تيم ايتاليا قرار مي‌گيرد.
پس از دو باخت و يک برد در هفته اول ليگ ملت‌ها، حالا واليبالي‌ها چشم به اميد جبران ناکامي‌ها در هفته دوم دارند. کولاکوويچ، سرمربي تيم ملي واليبال در نشست خبري پيش از ديدارهاي هفته دوم در جمع خبرنگاران گفت: «در هفته دوم تيم‌هاي بزرگي حريف ما خواهند بود و مطمئناً چيزهاي زيادي را ياد خواهيم گرفت. اميدوارم در اين هفته شاهد تورنمنت خوبي باشيم.» سعيد معروف، کاپيتان تيم ملي هم مانند کولاکوويچ ابراز اميدواري کرد که تيم کشورمان در هفته دوم عملکرد بهتري نسبت به هفته اول داشته باشد: «تيم ملي ايران براي اولين بار است که به آرژانتين سفر مي‌کند. ما در هفته اول، دو شکست داشتيم و اکنون در اينجا حضور داريم. با تيم‌هاي بزرگي در کشور آرژانتين ديدار خواهيم کرد و اميدوارم عملکرد خوبي داشته باشيم.»
پس از ديدار بامدادي امروز با آرژانتين، تيم ملي واليبال کشورمان بامداد فرداد در دومين بازي در هفته دوم به مصاف ايتاليا يکي از مدعيان ليگ ملت‌ها مي‌رود. حريف تيم کشورمان در بازي دوم، ليگ ملت‌ها را با اقتدار آغاز کرده و با کسب سه پيروزي در هفته اول نشان داده که در رقابت‌هاي امسال با مربي جوانش براي قهرماني دورخيز کرده است. در آغاز رقابت‌هاي ليگ ملت‌ها، شاگردان بلنجيني ابتدا موفق شدند آلمان را با نتيجه 3 بر يک شکست دهند. در بازي دوم و در يک رقابت سخت و نفسگير تيم ملي قدرتمند برزيل را با نتيجه 3 بر 2 شکست دادند تا برد بزرگي را جشن بگيرند. ايتاليا در سومين ديدار خود کار سختي نداشت و توانست در سه ست صربستان را شکست دهد تا به اين ترتيب با سه برد و کسب 8 امتياز در هفته اول مسابقات، عملکردي درخشان داشته باشد و خود را در ميان مدعيان قرار دهد.
ايران در حالي بامداد فردا به مصاف ايتاليا مي‌رود که در آخرين بازي دو تيم، تيم کشورمان در جام قهرمانان قاره‌ها که شهريور گذشته برگزار شد، توانست 3 بر 2 پيروز شود. با اين حال با بازگشت زايتسف به ترکيب لاجوردي‌ها، آنها تيم قدرتمندتري نسبت به تابستان گذشته هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار