کد خبر: 908127
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
آملی لاریجانی:
رئيس قوه قضائيه امريكا را مسبب اصلي جنايات رژيم صهيونيستي در به شهادت رساندن بيش از 60 فلسطيني دانست...

به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي با اشاره به جنايات اخير رژيم صهيونيستي در جريان انتقال سفارت امريكا به بیت‌المقدس و به شهادت رساندن بيش از 60 فلسطيني و مجروح ساختن 2700 تن، مسبب و مسئول اصلي اين اقدامات را امريكا دانست كه با نشان دادن چراغ سبز به صهيونيست‌ها اين فجايع را رقم زده‌اند.
آيت‌الله آملي لاريجاني با بيان اينكه نمايش‌هاي ظاهري امريكا ديگر خريداري در سطح افكار عمومي جهان ندارد، به ضعف و سرسپردگي برخي حكام كشورهاي اسلامي درمقابل امريكا و رژيم صهيونيستي اشاره كرد و افزود: گرچه اين سرسپردگي‌ها موجب تشجيع جنايتكاران شده تا به قول خودشان وارد معامله قرن شوند اما وجدان‌هاي بيدار مي‌دانند كه حساب مسلمانان از حساب اين حكام جداست و پيروزي قطعي از آن ملت مظلوم فلسطين خواهد بود. رئيس قوه قضائيه، يكي ديگر از پيامدهاي جنايات رژيم صهيونيستي و رفتار امريكا در قبال اين جنايات را آگاهي هرچه بيشتر افكار عمومي جهان نسبت به برخورد دوگانه غرب با موضوع حقوق بشر دانست و خاطرنشان كرد: سكوت مرگبار دولت‌هاي غربي و مجامع بین‌المللی در مقابل اين جنايات، تأسف‌بار است.
رئيس قوه قضائيه در ادامه تأکید كرد: نسخه شفابخش امروز در شرايط خروج امريكا از برجام و ساير اقدامات دشمن، حفظ صلابت و استقامت ناشي از ايمان است و مردم ما هرگز دست از دفاع از اقتدار و مصالح خود برنخواهند داشت. دشمن نيز بهتر است بداند دقيقاً از نقطه‌اي ضربه خواهد خورد كه از آن نقطه به دنبال باج‌گیری از ملت ايران باشد. آملي لاريجاني با بيان اينكه اقتدار جمهوري اسلامي مزاحم مطامع و زیاده‌خواهی‌های دشمن است، تصريح كرد: مردم و مسئولان ما اين اقتدار را حفظ خواهند كرد و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظير مذاكره بر سر برنامه‌هاي موشكي جمهوري اسلامي كه هيچ ارتباطي به امريكا ندارد و بخشي از توانمندي دفاعي ايران است، ايستادگي مي‌كنند.
رئيس قوه قضائيه در بخش پاياني سخنان خود با تأکید بر تلاش دستگاه قضايي و ساير دستگاه‌ها در جهت حفظ حقوق عامه، يكي از مظاهر آن را رسيدگي به وضع بازار برشمرد و اظهار كرد: قطعاً دولت محترم براي اداره اقتصاد كشور بايد طرح‌هايي داشته باشد اما برنامه‌هاي دولت، مانع از انجام وظايف دستگاه قضايي نيست. آيت‌الله آملي لاريجاني افزود: جمهوري اسلامي مي‌تواند بر مشكلات اقتصادي فائق آيد و دولت نيز در اين زمينه تلاش مي‌كند اما سازمان تعزيرات حكومتي و قوه قضائيه قطعاً در مقابل عده‌اي سودجو كه قصد سوءاستفاده از برخي شرايط را دارند، از حقوق مردم دفاع خواهند كرد و در شرايطي كه كشور با ركود و پاره‌اي چالش‌های اقتصادي ديگر مواجه است مجال سوءاستفاده عده‌اي سودجو را نخواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار