کد خبر: 908098
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تحقيقات درباره سرنوشت زن جواني كه سال قبل به طرز مرموزي در جنوب تهران گم شده است از سوي مأموران ادامه دارد.

تحقيقات درباره سرنوشت زن جواني كه سال قبل به طرز مرموزي در جنوب تهران گم شده است از سوي مأموران ادامه دارد. قاضي پرونده دستور چاپ عكس زن گمشده را صادر كرد تا چنانچه شهروندان از سرنوشت وي اطلاعي دارند به اداره پليس خبر دهند.
به گزارش خبرنگار ما، روز هشتم شهريور‌سال گذشته بود كه مردي به اداره پليس رفت و گفت همسرش به طرز مرموزي ناپديد شده است.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: 18‌سال قبل با همسرم به نام مكيه ازدواج كردم و حاصل زندگي ما سه دختر 19، 13 و چهارساله است. ساعت 10‌صبح روز هفتم شهریورماه همسرم از خانه بيرون رفت تا براي دختر 13ساله‌ام مانتو مدرسه بخرد و ديگر بازنگشت. وقتي نگرانش شديم با تلفن همراهش تماس گرفتم كه متوجه شدم تلفن همراهش در خانه جامانده است. آن روز تا غروب منتظر او بوديم، اما خبري از همسرم نشد. ما حتي به مانتوفروشي مورد نظر در حوالي مشيريه هم رفتيم، اما همسرم به آنجا نرفته بود. پس از اين تمامي بستگان بسيج شديم و به جست‌وجو پرداختيم. ما حتي به بيمارستان‌ها و پزشكي قانوني هم سر زديم، اما فايده‌اي نداشت و او را پيدا نكرديم. وي در پايان گفت: من تعدادي كارت عابر بانک دارم كه حدود 10‌ميليون تومان داخل آنها پول است و همه كارت‌هاي عابربانکم در اختيار همسرم بود. پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.
بدين ترتيب مأموران تحقيقات خود را آغاز كردند و دريافتند زن گمشده علاوه بر شماره اصلي خود شماره مخفي هم داشته است كه از طريق آن با افرادي ارتباط تلفني داشته است. بررسي‌هاي فني نشان داد آخرين تماس كه با زن گمشده گرفته شده شماره تلفني است كه متعلق به پسر 17‌ساله افغاني است. بنابراين مأموران پسر 17‌ساله را بازداشت كردند.
وي در بازجويي‌ها گفت: من كارگر ساختماني هستم و زن گمشده را نمي‌شناسم و هيچ ارتباطي با آن نداشته‌ام. مدتي قبل گوشي‌ام سرقت شد و از آنجايي كه ارزش زيادي نداشت اعلام مفقودي نكردم و الان هم نمي‌دانم چه كسي با تلفن همراه من با زن گمشده حرف زده است.
در حالي كه تحقيقات از متهم ادامه دارد قاضي سهرابي دستور چاپ عكس زن گمشده را صادر كرد و از شهروندان خواست چنانچه اطلاعاتي از سرنوشت وي دارند به اداره يازده پليس آگاهي پايتخت اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار