کد خبر: 908043
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دبير كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان از بهره‌مندي 854 واحد صنعتي و كشاورزي اين استان از تسهيلات رونق توليد خبر داد.

 بهروز اسودي با اشاره به اثراث مثبت اين تسهيلات در بهبود توليد و اشتغال در استان اظهار كرد: تاكنون ۴۵۹ واحد صنعتي و بيش از 1100 واحد توليدي فعال در حوزه كشاورزي اين استان به منظور بهره‌مندي از تسهيلات رونق توليد به بانك‌هاي عامل استان معرفي شدند.

وي ادامه داد: تاكنون ۵ هزار و 100 ميليارد ريال تسهيلات به 854 واحد توليدي و صنعتي پرداخت و اين نقدينگي وارد چرخه توليد در استان شده است.

 رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بيان اينكه تاكنون ۱۷۴ واحد به بخش صنعت و ۶۸۰ واحد بخش كشاورزي تسهيلات خود را دريافت كرده‌اند افزود: تاكنون 2 هزار و ۳۱۰ واحد توليدي جهت دريافت تسهيلات سرمايه در گردش و بازسازي و نوسازي واحد خود در سامانه بهين‌ياب ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين تعداد يك‌هزار و ۶۷۹ واحد براي برخورداري از تسهيلاتي به ارزش بيش از 13 هزار ميليارد ريال به بانك‌هاي عامل استان سمنان معرفي شدند.

اسودي ادامه داد: از مجموع يك‌هزار و ۶۷۹ واحد توليدي معرفي شده به بانك‌ها جهت دريافت تسهيلات ۴۵۹ واحد در بخش‌هاي مرتبط با صنعت و معدن فعالند و و يك‌هزار و ۱۸۴ واحد نيز به فعاليت در حوزه‌هاي توليدي مرتبط با زراعت، دام و صنايع فرآوري و تبديلي وابسته به آن مشغولند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار