کد خبر: 908042
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مديركل كميته امداد استان مركزي با بيان اينكه تعداد ايتام تحت پوشش اين نهاد حمايتي در سطح استان مركزي ۲۲۰۰ نفر است، گفت: بيش از ۵ هزار فرزند طرح محسنين در سطح استان مركزي داريم كه از اين تعداد ۶۰۰ نفر حامي ندارند و امسال هدف‌گذاري ما جذب حامي براي آنان است.

قنبر موسي‌نژاد ادامه داد: كميته امداد هر ساله در طول اين ماه سرشار از معنويت برنامه‌هاي متعددي را با هدف كمك به رفع برخي از نيازهاي خانوارهاي تحت حمايت اجرا مي‌كند.

وي با تأكيد بر اينكه ماه مبارك رمضان فرصت مناسبي براي معرفي برنامه‌هاي مشاركتي كميته امداد و فراهم‌سازي بستر لازم براي كمك‌هاي مردم و نيكوكاران به نيازمندان است، افزود: در طرح حامي‌يابي و حمايت از فرزندان يتيم و فرزندان نيازمند غير يتيم «اكرام ايتام و محسنين» تلاش داريم تا در ماه رمضان ۲۳۰۰ حامي را شناسايي كنيم.

موسي‌نژاد با اشاره به اينكه بيش از ۱۷ هزار حامي ماهيانه از ايتام و فرزندان محسنين استان مركزي حمايت مي‌كنند، گفت: سال گذشته در اين بخش بيش از ۱۰ ميليارد تومان مشاركت حاميان و خيران را شاهد بوديم.

وي طرح اطعام و افطاري نيازمندان «هميان مولا» را يكي ديگر از برنامه‌هاي اجرايي كميته امداد در ماه رمضان عنوان كرد و گفت: به منظور تأمين نيازهاي معيشتي خانوارهاي تحت حمايت و حفظ شأن مددجويان بسته‌هاي غذايي به ارزش ۱۲۰ هزار تومان براي خانواده‌هاي تحت پوشش در نظر گرفته شده كه در اين بخش ۳۸ هزار خانواده هدف‌گذاري شده و اميدواريم با مشاركت مردم و خيران بتوانيم تمام آن را محقق سازيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار