کد خبر: 908038
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
هشتمين جشنواره كتابخواني رضوي در استان چهارمحال و بختياري آغاز شد.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري در اين مراسم گفت: نهاد كتابخانه‌هاي عمومي همراه با استان‌هاي كشور امسال براي سومين سال، متولي برگزاري هشتمين جشنواره ملي كتابخواني رضوي است.

فرهاد خليل مقدم ضمن دعوت از مردم براي شركت در اين مسابقه اظهار اميدواري كرد با مساعدت و تعامل دستگاه‌هاي اجرايي شاهد برگزاري اين جشنواره باشيم.

مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان چهارمحال و بختياري نيز در اين آئين با اشاره به اهميت كتاب و كتابخواني به ويژه قشر كودك و نوجوان و ضرورت نهادينه كردن اين فرهنگ، در برگزاري هرچه با شكوه‌تر اين جشنواره با همكاري مربيان و مراكز كانون تأكيد كرد.

رونمايي نمادين از كتاب‌هاي هشتمين جشنواره كتابخواني رضوي توسط مسئولان و پخش انيميشن‌هايي با موضوع امام رضا (ع) از ديگر برنامه‌هاي اجرايي اين مراسم بود.

هشتمين جشنواره ملي كتابخواني رضوي از مجموعه برنامه‌هاي شانزدهمين دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) است و علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به كتابخانه‌هاي عمومي يا از طريق پورتال خبري اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان به آدرس www. shahrekordpl. ir به منابع اين مسابقه دسترسي داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار