کد خبر: 908014
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
تمرین تیم‌ملی قایقرانی

محمد حمزه نتاج که قبل از پایان اردوی ملی از تمرینات خارج شد با انتقاد از فدراسیون، گفت: وضعیت تمرینات تیم ملی شایسته ورزشکاران در مسیر بازی‌های آسیایی نبود.

ملی‌پوش روئینگ ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خروجش از اردوی ملی پیش از به پایان رسیدن تمرینات، اظهار کرد: من بعد از این که مشخص شد اعزام به بازی‌های آسیایی نداریم از اردو خارج شدم. متاسفانه این همه تست برگزار شد و در اردوی ملی بودیم بعد فهمیدیم که به جاکارتا اعزام نمی شویم و قرار است سال آینده در رقابت‌های دیگر شرکت کنیم. با توجه به همین موضوع که اصلا خبر نداشتیم چه وضعیتی داریم از اردو خارج شدم و دیگر تمرین نکردم.

حمزه نتاج در پاسخ به این سوال که ماجرای اعزام نشدن چه بود؟ بیان‌ کرد: ما اصلا خبر نداشتیم. برای اعزام به اردوی چین از ورزشکاران مدارک گرفتند و از ما چیزی نخواستند. وقتی از مسئول فدراسیون سوال کردیم، گفت‌ که  دو نفره سبک وزن به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شود و به چین هم نمی‌روید. شوکه بودیم و از هرکس دلیل این اتفاق را می‌پرسیدیم پاسخ نمی‌داد و همه ما را به دیگری پاس می‌دادند.

او افزود: چرا اصلا به ما خبر ندادند؟ مگر تست گرفته شد؟  من برای قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ‌ملی 17 کیلو وزن کم کردم. بعد  فهمیدم که این مدت الکی تمرین کردیم و به جاکارتا نمی‌رویم. همان اول به ما اعلام می‌کردند که قرار نیست به جاکارتا اعزام شویم که این قدر فشار تحمل نمی کردیم. چرا باید از یک مسئول فدراسیون آن هم اتفاقی بفهمیم که اعزام نمی‌شویم؟

ملی‌پوش روئینگ ایران در پاسخ به این سوال که شانس مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا را داشت یا نه؟ تصریح کرد: نکته این جا است که هیچ زمانی از ما نگرفتند و هیچ تستی نداشتیم و فقط بر اساس نظر سرمربی که ایران نبود و نمی دید چه کسی چطور تمرین می‌کرد انتخاب‌ها انجام شد. من می‌گویم از ما تست گرفته می‌شد بعد حذف می‌شدیم یا اصلا از همان ابتدا که  برنامه نداشتند و نفرات مشخص بود به ما می‌گفتند برنامه چطور است تا این همه روزهای تمرین پر فشار را الکی تحمل نمی کردیم و برنامه‌ریزی را برای سال بعد انجام می دادیم. من وزن زیادی کم کردم و می‌توانستم حداقل در زمان بیشتری این وزن را کاهش بدهم تا بدنم صدمه نبیند.

حمزه نتاج افزود: بازی‌های آسیایی شرایط بسیار خاصی دارد. همه رشته‌ها و ورزشکاران کار دشواری دارند. همه می دانند در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب مدال ساده نیست. با وضعیت تمرین‌هایی هم که داشتیم قطعا کار ملی‌پوشان سخت‌تر می‌شود و برای تکرار مدال‌های آسیایی اصلا کار آسانی نخواهند داشت. البته ملی‌پوشان واقعا تلاش زیادی می‌کنند و امیدوارم فدراسیون تا بازی‌ها از آنها حمایت کامل داشته باشد تا موفق شوند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت اردو در ارومیه چطور بود؟ بیان‌ کرد: 12 – 15 روز اول اسکله نداشتیم و برای رفتن به روی آب تا زانو در گل بودیم. بعد اسکه آمد و شرایط بهتر شد. شرایط در سطح قهرمانان ملی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند، نبود اما نسبت به قبل بهتر بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار