کد خبر: 907912
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
حمیدعلی صمیمی

۷ رییس انجمن فدراسیون جانبازان و معلولان با تصمیم حمیدعلی صمیمی رییس فدراسیون تغییر کردند.

به گزارش ایسنا، روسای انجمن‌های فدراسیونهای بسکتبال باویلچر، وزنه‌برداری، تیراندازی، شنا، فوتبال هفت‌نفره، والیبال نشسته و تنیس با ویلچر با تصمیم حمید علی صمیمی رییس فدراسیون جانبازان و معلولان تغییر کردند.

در بسکتبال با ویلچر که پیش از این حبیب خمجانی مسوولیت انجمن این رشته را بر عهده داشت، مهرداد آگین مسوولیت این حوزه را بر عهده گرفت. در تیراندازی یوسف آجرلو جانشین رقیه الله کرمی شد. در وزنه برداری بابک احمدی جایگزین دکتر اصغر رواسی شد. در شنا حسین اقبالی که سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان بود جایگزین مجید نوروزی شد. در فوتبال هفت نفره که ابتدا امین الله مانی رییس انجمن بود و سپس اردشیر ماهینی سرپرست این انجمن شد، در حال حاضر مصطفی الهی نسب مسوولیت این انجمن را بر عهده گرفته است. در والیبال نشسته که پیش از این منوچهر پورحسن رییس انجمن والیبال نشسته بود، علی کشفیا رییس پیشین انجمن تنیس با ویلچر،  مسوولیت این حوزه را برعهده گرفت. همچنین در تنیس با ویلچر امیر ابراهیمی جانشین علی کشفیا شد.

همچنین در رشته تیراندازی جانبازان و معلولان پس از تغییرات در رییس انجمن تیراندازی و با کنار گذاشتن رقیه الله کرمی از مسوولیت این حوزه، حسین امیری سرمربی موفق تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان که در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب ۳ سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد، از سمت سرمربیگری استعفا داد.

این تغییرات در حالی صورت گرفته است که حدود ۴ ماه دیگر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا برگزار می شود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار