کد خبر: 907873
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
رئیس اتاق اصناف تبریز
رئیس اتاق اصناف تبریز گفت: اصناف و بازاریان بازوی توانمند دولت و نظام مالیاتی کشور در زمینه توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شوند.

سیدحبیب هاشمی  در جلسه هم‌‌اندیشی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تبریز و اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی در دفتر مدیرکل امور مالیاتی، اظهار داشت: اصناف و بازاریان بازوی توانمند دولت و نظام مالیاتی کشور در زمینه توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شوند و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را همواره در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به منصه ظهور گذاشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف تبریز با اشاره به توافقات و تعاملات صورت گرفته اصناف و اتحادیه‌ها با سازمان امور مالیاتی کشور در طی سال‌های گذشته، گفت: همکاری‌ها و توافقات صورت گرفته با نظام مالیاتی کشور  در راستای تحقق درآمدهای مالیاتی کشور و کمک به توسعه و عمران کشور بوده و اعضای صنف‌ها همواره در پرداخت مالیات پیشتاز هستند.

هاشمی، ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" و تولید با کیفیت توسط مقام معظم رهبری، افزود: استفاده از تولید خارجی نه تنها فایده‌ای برای کشور ندارد، بلکه پر از ضرر نیز است و بازاریان و اصناف با باور این امر همواره در کنار تولید، اشتغال و تمام عرصه‌های اقتصادی کشور بوده‌اند.

غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن تاکید بر همکاری و تعاملات منطقی و متقابل اداره‌کل با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی یادآور شد: رویکرد تعامل منطقی با مودیان و اصناف از اولویت‌های اصلی اداره‌کل است و در این زمینه، فضای خوبی بین امور مالیاتی استان و اصناف ایجاد شده است.

شریفی، با برشمردن اخلاق و خصوصیات اصناف استان و به‌ویژه تبریز، بیان داشت: اصناف استان از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه و دولت بوده و با نگاه دینی، به مردم و جامعه خدمت کرده و در دوران‌های مختلف به خوبی در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کرده‌اند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شعار محوری سال‌جاری، خاطرنشان ساخت: امسال که از سوی مقام عظمای ولایت سال"حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده، لازم است تا اصناف نسبت به شعار محوری سال دقت بیشتری داشته و در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، رهنمودهای معظم‌له را سرلوحه و اولویت کاری خود قرار دهند.

وی در ادامه افزود: ما در تعامل با اصناف هستیم و ضمن اینکه مشکلات آنها را درک می‌کنیم، نهایت کمک و مساعدت را در قالب قانون و البته با همکاری و تعامل با اتحادیه‌های صنفی به شیوه‌های مختلفی چون تعدیل، تقسیط و بخشودگی جرائم و غیره اعمال می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر